8 juni 2017 beoordeeld

Prima hotel geweldig gelegen in centrum van Glasgow. Kamers zijn uitstekend met gratis minibar! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is goed en ontbijt ruimte op de 7de etage geeft mooi uitzicht. Parkeren kan in parkeergarage verder op in de straat.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Monica R, General Manager van Carlton George Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Dear TimCar59. Thank you for the good review. I am pleased that you had such a great stay with us. Hope we see you again in the future. Kind regards Monica

17 mei 2017 beoordeeld

Wederom een goede ervaring gehad en deze keer in een Club room. Mooie iets grotere kamer met luxe flesjes Arran Aromatics in de badkamer en wat extra snacks in de mini bar. Een I-pod docking station, badjassen en slippers.
Bedden zijn uitstekend en alles is erg schoon.
Verder de gratis drankjes en toegang tot de excecutive lounge waar ook drankjes en snacks gratis worden geserveerd.
Check in zoals altijd snel en efficient.
Ontbijt : deze keer a la carte schotse zalm genomen en die was uitstekend ! Er ontbreekt niks aan het ontbijt en het personeel is erg attent en vriendelijk.
Jammer van het broodrooster want dat gaat erg langzaam en zeker als er 4-5 mensen toast willen moet je te lang wachten.
Al met al voor ons Nr 1 hotel perfect in het centrum gelegen.

Kamertip: Clubroom heeft uitzicht over de stad.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Monica R, General Manager van Carlton George Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Dear olafveenstra. Thank you for the great review. I am pleased that you had a good experience with us and enjoyed your stay. We really appreciate the lovely comments and hope to see you again soon. Kind regards Monica

4 december 2016 beoordeeld

Na de deceptie van vorig jaar toch maar weer besloten om te boeken en kijken of het beter kon. Inderdaad kregen we nu de kamer zoals gevraagd. Zoals eerder gezegd prima bedden en schone kamer. Badkamer ok maar deur kan wel eens beter of schoongemaakt worden of een nieuw verfje gebruiken.
Een van de liften ging niet naar de 4e etage en er werd gewacht op een onderdeel. Plaats dan even een briefje in de lift want nu zag je iedereen maar drukken op een knop die niet werkte. Common sense zou ik zeggen.
Dan het ontbijt : waar is de proffesionele toast machine gebleven ? Nu een broodrooster voor 4 boterhammen die er eeuwen over deed, leuk als je met 6 gasten bent maar als de eetzaal vol zit is het niet grappig om zo lang te wachten.
Bruine cassino toast was er niet en nu gewone boterhammen. (je gaat op de kleine dingen letten...). Selectie broodjes anders dan vorig jaar en beleg zat nu in een klein koelkastje. Gebruik schalen met ijs eronder en zet een mooi buffet neer wat bij een 4* hotel hoort.
Bediening was vriendelijk en niks mis mee.
Als laatste : de computers en de wifi... pff wat traag en printer werkte niet op een van de computers en dat is vervelend als je je boarding cards wil printen want dan moet je opnieuw alles invullen op de andere die wel verbonden was.
Het lijkt misschien een beetje muggenziften maar je wordt kritisch en gaat vergelijken met andere 4* hotels.
Toch is het Carlton George nog steeds onze favoriet in Glasgow en we hebben voor January weer geboekt !

Kamertip: aan de zijstraat
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 december 2015 beoordeeld

Al vele jaren in December naar Glasgow en altijd naar ons favoriete hotel Carlton George waar we een executive room boeken. We waren te vroeg in het hotel om in te checken maar dat wisten we. We vroegen of we een kamer aan de zijstraat konden krijgen en de nieuwe receptioniste zei dat ze ging kijken of dat kon. om 13:30 konden we inchecken en de dame verzekerde ons dat de de kamer (611) aan de zijstraat was. Aangekomen op de kamer was het er een die aan de voorkant was en ook nog een superklein kamertje. Het bed was kleiner dan gewoonlijk een het bed stond naar het raam waar er amper ruimte was om langs te lopen. Als je tv wilde kijken moest je overdwars op bed gaan liggen !
Bij de receptie geklaagd maar er was geen andere kamer vrij en het was echt een exectutive room en het bed was net zo groot als de andere kamers werd er gezegd. Ben hier niet mee akkoord gegaan maar er was echt niks anders vrij :-( Terug op de kamer werd er na 3 minuten gebeld dat er een "cancellation" was binnen gekomen en we konden naar een andere kamer (201) Deze was dezelfde die we al jaren hadden gekregen.
Wat we nu teleurstellend vonden is : A) geef niet aan dat we een kamer aan de zijstraat kregen (ken je eigen hotel)
B) Na al die jaren weet ik heus wel wat een executive room is en hoe groot de bedden zijn dus probeer me niet een 160cm bed voor een 180-200cm bed te verkopen !
Nieuwe kamer was prima zoals gewend alleen werkte de airco niet en was het erg warm in de kamer.
Ontbijt was goed en voldoende variatie aanwezig.
Executive lounge was mooi opgeknapt maar hot en cold snacks veel te weinig en waren niet genoeg voor de volle lounge.
Computers werkten ook niet en moesten wederom aan receptie vragen of ze er wat aan konden doen (dit is overigens elk jaar wel een issue)

Vanwege gedoe met de kamer en de manier waarop het werd geregeld deze keer geen goede beoordeling en weet niet of we volgend jaar dit weer willen.
Jammer Carlton George dat je zo met klanten omgaat die al jaren terug komen.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Monica D, General Manager van Carlton George Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2015

Dearolafveenstra. Thank you for taking the time to review the hotel. I am deeply sorry that you experienced some issues during your stay. If you wish to discuss these, please contact me at the hotel. Kind regard Monica .

31 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen en goed bereikbaar met de bus vanaf het vliegveld binnen 20 min. 50 meter lopen vanaf de main shopping street en bij veel bars en restaurantjes. De kamer is niet heel groot maar prima en vooral de gratis karaf wiskey gin en vodka zijn erg leuk. Ontbijt viel me wat tegen voor een 4 sterren hotel.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Monica D, General Manager van Carlton George Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2015

Dear MaartenL. Thank you for your review. I am really pleased that overall you enjoyed your stay and in appreciated the complimentary mini bar. Hope we can welcome you back to the hotel in the future. Kind regards Monica