17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine hotel geboekt om van daaruit de stad te kunnen ontdekken. Het bleek een prima keuze. Kleine maar zeer schone kamer met een echt Britse inrichting. Uitstekende ontbijt-service. Goed om te weten dat men aan de overzijde van de straat ook nog een guesthouse heeft.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 2 nachten
Het personeel is hier vriendelijke en behulpzaam. De kamer en badkamer ziet er netjes en schoon uit en je stapt je hotel uit en de hop onhop bus stopt bijna voor de deur .En veel restaurants in de buurt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met ontzettend gastvrij, behulpzaam en vriendelijk personeel. Dr kamers zijn netjes en mooi. Het ontbijt is goed en in een typisch schots geruite kamer. Voor tips van bezienswaardigheden of goede restaurants en breakfast locaties kun je terecht bij het enthousiaste personeel!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
ArgyllHotel, General Manager van Argyll Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

Dear Marijn D,
Thank you for awarding us your top score! I'm glad to know your stay you were happy with your room, and that our staff was able to recommend great things to do around the area. We appreciate your lovely feedback, and we hope to welcome you again in the future.

Best Regards
Bobby Bashir
Hotel Manager
Argyll Hotel Glasgow

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het vliegveld stopt bus 77 na ongeveer drie kwartier rijden vlak voor de deur aan de overkant van de straat. Heel vriendelijke ontvangst. We waren heel vroeg, dus de kamer was nog niet beschikbaar, maar we konden de bagage achter laten en lekker de stad verkennen. Bij terugkeer werden we vriendelijk herkend en kregen de kamersleutel en de code voor de wifi (niet onbelangrijk...). Kamer bleek wel erg aan de kleine kant, maar voor 1 nacht geen bezwaar. Prima bed, ruime douche en alles keurig en netjes.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
ArgyllHotel, General Manager van Argyll Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you for your review. I'm pleased that you were satisfied with the cleanliness of our facilities and the many conveniences of our location.

Please visit us again soon. Each room has it's own unique charm and we have many rooms which may be more appealing to your size preference and budget.

Best Regards,

Bobby Bashir
Hotel Manager
Argyll Hotel

24 juni 2012 beoordeeld

Twintig jar geledenzal het ok geweest zijn. Nu is het allemaal wat oud. Gordinen kunnen niet open, de douche werkt slecht en de kamer komt nogal somber over.
Positief is de goede wifi vebinding en hetvriendelijke personeel.
De bar heeft drie taps, helaas is er geeneen aangesloten op. Een vat en betaal je de volle prijs voorblikjes bier.

• Verbleef: juni 2012, reisde met vrienden