“Burgers van een niveau hoger”
Beoordeling van Byron

Byron
Geclassificeerd als nr. 479 van 2.784 Restaurants in Edinburgh
Wijk: Old Town
Wijk: Old Town
13 mei 2018 beoordeeld

Je betaalt hier voor een hamburger iets meer, maar daar tegenover staat dat je kwaliteit op je bord krijgt. Hier wordt met kwaliteitsvolle producten gewerkt, en daarvoor betaal ik graag wat meer. Doe zo voort, zo moet elk hamburgerrestaurant zijn !

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik een burger zou willen eten dan zou ik hier zeker weer terugkomen. Laagdrempelig, gezellig en heel vriendelijke en behulpzame bediening. Burgers was meer dan goed en heerlijke coleslaw!

19 november 2017 beoordeeld

Een supergezellige tent om te lunchen en dineren. Ontzettend lekkere burgers, je kunt ze ook zelf samenstellen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel lekkere bieren, ook van de tap.

15 september 2017 beoordeeld

Lekker burgers en keuze uit verschillende sides (frietjes, groentjes ...) en het eten afgesloten met een aan te raden oreo-cheesecake!
Ook een vlotte, vriendelijke bediening.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven mensen zomaar naar binnen gelopen en zeer hartelijk ontvangen. De bediening was zeer vriendelijk en snel. De sfeer en de muziek vond ik erg aangenaam.
De burgers waren allemaal erg goed, maar dat is het enige dat er op je bord ligt. Frietjes en groenten moet je apart bij bestellen.
Verder een honourable mention voor de Oreo shake. Dit is de moederbeer onder de gezoete dranken. Het is namelijk een gevulde milkshake met een brownie en een koekje!
Als je hierna nog kan opstaan, ben je zo blij dat je de stevige rekening moeiteloos betaald.
Eenmaal buiten sta je midden in bruisend Old Town, klaar voor meer avontuur.

Reizigers die Byron bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland

Edinburgh, Schotland

In Byron geweest? Deel je ervaringen!