“Overheerlijk ”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke en perfecte curry.. lekker pittig.. goede en zeer snelle bediening ..prima biertje.. contra was het merk

Datum van bezoek: juni 2019
voujonrestaurant, Manager van Voujon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Richard B

Thank you very much for choosing to dine in our restaurant. We are so happy to read your kind words regarding dining experience at voujon. Which is appreciated.

We hope to have the pleasure to welcome you back on your next visit to edinburgh. Many Thanks.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met ruime keuze uit Indiase keuken. Nette bediening die onze vriend goed hielp bij zijn “curry” avontuur.

Dear 868arjanw

Thank you very much for your generous appreciation regarding dining experience at voujon. We are extreamly happy to know that all of you enjoyed our food and service whic is really appreciated!

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to edinburgh. Many Thanks.

4 weken geleden beoordeeld

We hebben hier gedineerd en het eten en de bediening was zo perfect dat we er de volgende avond weer naartoe zijn gegaan.

Mustafa heeft ons goed geadviseerd en twee perfecte avonden bezorgd. Ik hoop dat jullie dit niveau volhouden voor een meer dan redelijke prijs.

Hans & Monique

Dear Hans & Monique

Thank you for giving us the opportunity to serve you both. Me and my full team are very grateful for your appreciation. Your encouraging word regarding all elements of voujon means a lot to us. Thank you again for taking time to write this wonderful review for us.

We would be delighted to have the opportunity to welcoming you again in the near future. Thank You!

16 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden het vegetarische menu. Het eten was op zich prima, maar de bediening liet steken vallen. Niet erg attent. Als je een menu neemt, waarbij je de inhoud niet van tevoren weet, is het wel leuk en handig als je uitleg krijgt over wat je te eten krijgt. Dat moesten we steeds vragen.

Datum van bezoek: juni 2016
14 oktober 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Restaurant ligt wellicht iets buiten het centrum, maar is echt de moeite van het bezoeken waard. Men moet alleen nog even leren wat "normale koffie" is, dat is niet een soort slappen thee met een koffieluchtje. Personeel is attent. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Datum van bezoek: oktober 2014

Reizigers die Voujon bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland

In Voujon geweest? Deel je ervaringen!