“Een stukje Frankrijk in Schotland”
Beoordeling van Petit Paris

Petit Paris
Geclassificeerd als nr. 70 van 2.569 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Old Town
15 augustus 2017 beoordeeld

Een typisch Franse "bistro" met leuk terras. Je wordt er vriendelijk ontvangen en aangesproken in het Frans, natuurlijk spreken ze ook Engels, zodat je je even waant in Parijs. De kaart is typisch Frans met heerlijke Franse gerechtjes. Ze schenken er zalige wijnen en zelfs orangina. Het is een middenklasse restaurant met groot terras.

Schrijf een beoordeling

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte rib eye, heerlijke zachte creme brullee. Een kleine parel op de grassmarket met heerlijke gerechten . Echt een Aanrader en ook mooie prijzen!!

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening spreekt vloeiend frans en een beetje engels. Wij genoten om frans te kunnen spreken. Zowel de slakken als camembert als voorgerecht waren voortreffelijk. We deelde de coq au vin, beste die we ooit geproefd hebben! De wijn paste hier heerlijk bij. We hadden geen ruimte meer voor een toetje. Heerlijk eten, voortreffelijke wijn en super bediening. Echt een aanrader!

16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje, zat aardig vol. Zonder te reserveren konden we beneden terecht. Kleine tafeltjes en stoeltjes, maar gezellige sfeer. Allebei gekozen voor het dagmenu, waarbij we voor weinig geld heerlijk hebben gegeten. De porties waren perfect, niet te groot, waardoor we nog een heerlijk dessert konden uitzoeken. De rode huiswijn viel bij ons ook zeer in de smaak!

13 juli 2015 beoordeeld

Buiten dat dit restaurant de Franse keuken serveert is de Schotse / Engelse keuken ook dik in orde.
Het enigste nadeel zijn de kleine tafels en onbekwame stoelen waar dit restaurant met is uitgerust.
De bediening was oké maar niet al te vriendelijk, dit is ook vaak in Frankrijk het geval

Reizigers die Petit Paris bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland

In Petit Paris geweest? Deel je ervaringen!