“Good food!!!!!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant enigszins uit het centrum van Edinburgh maar het reisje waard. Wat een heerlijke Indiase gerechten en fijne bediening! Doen!

Datum van bezoek: december 2018
Pataka190, Manager van Pataka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for your review.
Very happy to read that you enjoyed the food and service.
Hope to see you soon.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een restaurant waar ze na 9 uur nog gastvrij zijn en kwamen uit bij dit Indiaanse restaurant in de buurt van het hotel.
We hebben genoten van een prima service en heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en niet al te duur, vriendelije bediening. Lokaal zou wel een opknapbeurtje kunnen gebruiken.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Wel erg heet! Pas op met wat je besteld! Wel super personeel! En echt gezellig om te zitten met een groep!

Datum van bezoek: mei 2018
Pataka190, Manager van Pataka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​recensie voor ons te schrijven. Erg blij om te lezen dat je genoten hebt van je bezoek aan Pataka en het eten en de service. We hebben veel dingen die niet heet zijn. We adviseren u graag wanneer u bestelt. Ik hoop je de volgende keer dat je in Edinburgh bent te zien.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten hier. Vegetarisch menu van de kok gekozen voor een prima prijs. We hadden medium pittig gekozen. Scherp pittig is waarschijnlijk ook wel te doen. Erg aardig personeel.

Datum van bezoek: mei 2018
Pataka190, Manager van Pataka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​recensie voor ons te schrijven. Erg blij om te lezen dat je genoten hebt van het eten en de service toen je Pataka bezocht. Ik hoop je de volgende keer dat je in Edinburgh bent te zien.

Reizigers die Pataka bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Pataka geweest? Deel je ervaringen!