“Ongelooflijk lekker”

Burgers and Beers Grillhouse
Reserveren met OpenTable
Burgers and Beers Grillhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 196 van 2.855 Restaurants in Edinburgh
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Old Town
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren had ik de Uncle Sam burger en die was erg lekker. Maar op de placemat die dient als menukaart zag ik BBQ Pork Ribs staan. Dus ik vandaag terug en ongelooflijk. Wat waren die lekker. Ik zat tsjok vol. Er hangt ook een relaxte sfeer. Misschien stond de muziek ietjes te hard om een gesprek te voeren, maar dat mag de pret niet drukken. Vleeseters, kipeters en vegetariërs kunnen hier terecht. Er is ook gluten vrij te verkrijgen.

Datum van bezoek: augustus 2018

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en goeie burgers en goeie service van de beste barvrouw die ik heb ontmoet, Jade! Thanks!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Personeel is erg vriendelijk. Komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Je hoeft niet lang te wachten op je eten

Datum van bezoek: juni 2018
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Leuke tent, leuke muziek. Niet gek duur allemaal. Als je van burgers houdt, zeker heen gaan. En de kip was ook erg lekker!

Datum van bezoek: oktober 2017
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burger en goede service (Andrew)! Vriendelijk personeel.
Duidelijk menu met grote keuzemogelijkheid.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Burgers and Beers Grillhouse bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Burgers and Beers Grillhouse geweest? Deel je ervaringen!