“Lekker eten, goede service ”

Burgers and Beers Grillhouse
Reserveren met OpenTable
Burgers and Beers Grillhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 163 van 2.783 Restaurants in Edinburgh
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Old Town
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Personeel is erg vriendelijk. Komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Je hoeft niet lang te wachten op je eten

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Leuke tent, leuke muziek. Niet gek duur allemaal. Als je van burgers houdt, zeker heen gaan. En de kip was ook erg lekker!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burger en goede service (Andrew)! Vriendelijk personeel.
Duidelijk menu met grote keuzemogelijkheid.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch op zoek gegaan in Edinburgh. Het weekeinde dat we er waren was het erg druk in de stad. Er waren zeker vijf festivals. Wel erg gezellig. We kwamen uiteindelijk uit bij dit restaurant. Moesten even zo'n tien minuten wachten met een lekker biertje aan de bar. Daarna vlot aan de tafel. De bediening was vlot en erg gastvrij. Ondanks dat het erg druk was in het restaurant hadden we vrij snel ons eten. De bediening had alle tijd voor een praatje, erg gezellig. Prijs was erg redelijk en het eten erg goed.

27 maart 2017 beoordeeld

We hebben meermaals in dit restaurant naar tevredenheid gegeten. Het eten wordt snel geserveerd en het personeel is ontzettend vriendelijk. Op de bon wordt ook nog een leuke persoonlijke boodschap geschreven. Probeer zeker één van de freakshakes uit. Ideale locatie waar je goede maaltijden kunt krijgen.

Reizigers die Burgers and Beers Grillhouse bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Burgers and Beers Grillhouse geweest? Deel je ervaringen!