TripAdvisor

vanaf US$ 51,42
vanaf US$ 59,33
vanaf US$ 48,78
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij gaan bijna jaarlijks naar Edinburgh en doen eigenlijk altijd dagtrips met rabbies.
Altijd goed geregeld, en vriendelijke chauffeurs/gidsen.
Aanrader!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Fijne tour, gemotiveerde gidsen , een heel boeiend reisgezelschap , prijs / kwaliteit , het kan niet stuk

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor onze stedentrip hadden we de wens om toch wat van de prachtige natuur van Schotland mee te pikken. Zodoende zijn we uitgekomen bij Rabbie’s. Onze gids Des(mond) was geweldig. Hij heeft veel verteld over de geschiedenis aan de hand van verhalen en deed dit ook gepassioneerd. Hij was zelfs in kilt gekleed, wat een leuke sfeer meebracht. Je krijgt ontzettend veel te zien en wij hadden het geluk dat we extra fotostops kregen i.v.m. dat het verkeer meezat.

Het is een prachtige natuur en je zal verwonderd zijn! In ieder geval dat waren wij. Je maakt heel wat kilometers op zo’n dag en zit waarschijnlijk ook meer in het busje dan dat je eruit bent. Maar er zijn genoeg stops ingepland waardoor het allemaal comfortabeler wordt.

Zeker aan te raden! En als je het geluk hebt dat je Desmond als gids hebt is het altijd mooi meegenomen.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Twee tours met dit bedrijf gedaan en die bevielen prima. De gidsen waren ervaren en wisten veel te vertellen op een leuke maar niet overdreven manier.

Enige minpuntje vond ik de locatie van de stop bij Loch Lomond, daar had ik meer van verwacht. Leuk als lunchplek maar niet als je wilt genieten van het uitzicht/scenery.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019

De tour is meer dan we geboekt hadden terwijl we zeker wat gewend zijn. Eric wist zeer veel van de geschiedenis van de streek, het land en de clans. Gekleed in kilt en voorzien van kennis, humor en tact maakte deze (van origine Aussie) Eric de tour een prachtige belevenis. Veel stops, mooi programma. Zeker doen!

Datum van activiteit: juli 2019