Hotel Ceilidh-Donia
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 259 per nacht.

Hotel ibis budget Edinburgh Business Park(Edinburgh)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis Budget
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

ibis
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 215 per nacht.

Cityroomz Edinburgh(Edinburgh)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Murrayfield Hotel and House(Edinburgh)
Priceline
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

The Scotsman Hotel(Edinburgh)
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 300 per nacht.

Old Town Chambers(Edinburgh)
  • Zwembad
  • Restaurant
6 november 2016 beoordeeld

Twee nachten in dit mooie gebouw verbleven. De kamers waren ruim, schoon en voorzien van alles wat je op een mooie steentrip nodig hebt. Om even naar het centrum te lopen moet je wel reken op stevige wandelschoenen en een half uurtje tijd, maar met een daysaver met de bus is het met 7 minuten gebeurt. Mooie uitvalsbasis om Edinburgh te verkennen en bij het ontbijt maken ze de lekkerste gerechten voor je. Aanrader, al zit je wel wat verder uit het centrum dan we eerst dachten. Het enige 'nadeel' aan mijn kamer was dat de ramen niet open bleven staan om wat frisse lucht binnen te laten. Iets wat met een houtje of kopje goed op te lossen is.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Thomas1115, Manager van Hotel Ceilidh-Donia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Hi Patrick,

Firstly, we wanted to thank you for telling us about your experience with us. We are glad to know that you enjoyed your stay, and we totally hit the spot. Thanks for highlighting the window. However if you mentioned to us during your stay, we would be more than happy to resolve the problem to you.

All the best and please do visit us again.

Regards,
Thomas & Anjoe

2 juli 2016 beoordeeld

We hebben hier 3 nachten uitstekend geslapen. De 3-persoonskamer had 3 volwaardige bedden en een zeer grote badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Naast de yoghurt, toast en fruit kun je van de kaart bestellen.
Fijn personeel en service. Het hotel ligt op 3 minuten lopen van de bushalte waar bussen je met 15/20 minuten naar het centrum brengen. Een absolute aanrader voor een citytrip!

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
23 augustus 2015 beoordeeld

Vriendelijk gastvrij personeel. Attent en hulpvaardig. Schoon. Goede bedden. Goed ontbijt Net buiten centrum in rustige buurt. Ca. 30 min. wandelen naar centrum. Busstop om de hoek. Geen lunch of diner, maar handige tips naar restaurants in de buurt.

Kamertip: Geen lift, maar wel begane grond kamers.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
General_Manager_0008, Manager van Hotel Ceilidh-Donia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2015

Hi there,

Many thanks for your lovely comments. It means a lot to me, as well as my team.

We wish you all the best and looking forward to seeing you in near future.

Cheers x

Regards,
Thomas

4 april 2014 beoordeeld

Een goed hotel, een fantastische douche en erg vriendelijk personeel.
De kamers zijn simpel maar netjes. De badkamer was volgens mij vrij nieuw en de douche was beter dan bij ons thuis! Dit hotel was de eerste stop tijdens onze reis door schotland en aangezien we net waren aangekomen hadden we nog geen ponden. Toen ik tijdens het inchecken aan de eigenaresse vroeg of ze 3 pond extra op de rekening kon zetten zodat we de bus naar het centrum konden nemen kregen we het geld meteen mee en mochten we het later teruggeven.
De dag erna bij het ontbijt wilde ik het teruggeven maar ze wilde het niet aannemen. 'Keep it, it's a gift'. Erg leuk was ook de golden retriever die rondliep.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
WarriorPoet55, Owner van Hotel Ceilidh-Donia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2014

Dear Reviewee

Thanks for your lovely Review, glad that our Showers are up there Internationally and that our policy of H2H (happy to help) with the Bus money was appreciated, so you see dear readers it is not true what they say about the Scottish People that we are all Tight Fisted, well not all of us, ha ha ha..I hope that you enjoyed the rest of you Holiday in Bonnie Scotland

Maxx..

5 september 2011 beoordeeld

Hotel Ceilidh Donia is zonder twijfel een aanrader voor een verblijf in het Schotse Edinburgh! Wij verbleven er maar liefst tien dagen, en hadden het prima naar onze zin!

Een prachtig karakteristiek hotel, waar je je in Victoriaanse tijden waant. Ruime (en hoge!) kamers, prachtig en stijlvol ingericht, prima bedden, ruime en luxe badkamers, en voorzien van alle gemakken van deze tijd.

Het hotel is (gelukkig) relatief klein, en wordt gerund door het koppel Maxx en Annette. De service is erg persoonlijk en zeer vriendelijk. Je voelt je meteen bij hen (en de andere personeelsleden, en niet te vergeten de hond!) op je gemak. Indien gewenst voorzien ze je van waardevolle tips.

Laat ik ook niet het ontbijt vergeten: een sfeervol zaaltje, een mooi buffet, en (erg bijzonder): dagelijks de keuze uit verschillende warme gerechten, die vers voor je worden bereid!

Ook de locatie is uit de kunst: het hotel is gelegen in een rustige wijk, net buiten het centrum. Met de bus ben je in 10 minuten in het centrum, en je staat ook zo midden in de natuur.

Kortom: wij hebben genoten in dit hotel! En om eerlijk te zijn: dit hotel was zonder twijfel het beste hotel dat we tot nu toe bezocht hebben!

• Verbleef: augustus 2011, reisde met een partner