“Leuk plekje om te eten!”
Beoordeling van Pickles

Pickles
Geclassificeerd als nr. 14 van 2.961 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Broughton & Calton
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je rijdt er zo voorbij want het is in de ‘souterrain’!
Het is vrij klein maar o zo gezellig. Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Bediening is efficiënt. Eten lekker!
Opgelet, je eet er alleen kazen en enkele vleeswaren waaronder enkele zeer lekkere patés. De chutneys zijn ook héérlijk. Je kan de patés en chutneys ook apart kopen en meenemen. Ruime selectie wijnen per glas of fles.
Begrijpelijk waarom ze in de top van Edinburgh staan!

Datum van bezoek: december 2018

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen om 18:00 uur aan met onze kinderen van 9 en 7. Dat was nog op tijd, want vanaf ongeveer 19:00 zijn kinderen (zoals in veel gelegenheden waar drank wordt geschonken) niet meer welkom. Het zat er daarna ook al snel vol. Het concept is drank, met daarbij een plateau stokbrood met chutney, Schotse kaas, mediterrane vleeswaren en/of wildpaté. Alles wordt ter plekke in het gezellige dranklokaal gemaakt, er is geen keuken. Een restaurant is het dus niet, maar je kunt er wel prima je maag vullen. Voor ons was dat net wat we zochten, want we zaten nog een beetje vol van een late lunch.

Erg gezellige atmosfeer, meer welkom. Het zat er daarna ook al snel vol. Het concept is drank, met daarbij een plateau stokbrood met chutney, Schotse kaas, mediterrane vleeswaren en/of wildpaté. Alles wordt ter plekke in het gezellige dranklokaal gemaakt, er is geen keuken. Een restaurant is het dus niet, maar je kunt er wel prima je maag vullen. Voor ons was dat net wat we zochten, want we zaten nog een beetje vol van een late lunch.

Erg gezellige atmosfeer, vriendelijke bediening, goede kwaliteit/prijsverhouding. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een leuke gelegenheid om van een drankje te genieten en erbij iets te eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op tijd naar Pickles vanwege de reacties op Tripadvisor.
Maar het was nog rustig. Dus we konden een leuk plekje kiezen
Rond 18 uur was het inderdaad al helemaal bol.
We kozen voor een lekkere fles rosé en de mixed plate. Met kaas en worst.
Heerlijk.
Vooral de ontzettende aardige bediening maakte het plaatje en de avond compleet!!
SUPER!!!

Datum van bezoek: oktober 2017
4 juli 2017 beoordeeld

Ik kwam hier omwille van de goede feedback. Inderdaad, super leuke locatie met toffe drankenlijst. Ja er staan ook hapjes op: kaasschotel of vleesschotel of mixed. Is niet voldoende als een maaltijd verwacht, maar zie het als tapas als je niet echt honger hebt of tussendoor. Dus leuk? Ja! Restaurant? NEE!

Datum van bezoek: juli 2017
9 september 2016 beoordeeld

Het is wel even zoeken om het te vinden (is een kelderverdieping). Maar het is zeker aan te raden. Vriendelijke ontvangst. Leuk concept: in het midden van de tafel een plateau kaas en vlees met bijhorende potjes. Ben je Edinburgh? Niet te missen. :)

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Pickles bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Pickles geweest? Deel je ervaringen!