“Diner met whisky”

Keukens: Schots
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Old Town
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep hier een whisky diner gehad. Eerst korte uitleg over whisky en daarna bij iedere gang een bijpassende whisky. Eerste gang coquilles met bloedworst en erwtenpuree, mooi gerechtje goed op smaak. Hoofdgerecht steak met gecarameliseerde wortel en gratin, goede zachte steak. Dessert crème brullee die beter kan, met short bread. Suikerlaag te dik en waar zijn zaadjes van de vanille. Goede maaltijd met ruimte voor verbetering.

23 juni 2017 beoordeeld

Nieuwsgierig na de recensies op TA togen we erheen. Bijna liepen we er nog langs. Maar binnen was het een feest. We hadden niet gereserveerd, maar we waren vroeg (voor 19h) en kregen toch onze tafel. Omdat de kaart er heel verleidelijk uitzag lieten we ons overhalen tot een driegangenmenu:
- ravioli van kreeft - lam - kazen van Schotland
- zalm - gnocchi met wilde paddestoel - hazelnoot caramel bessentaart
- scallops met back pudding - heilbot - "sticky toffee" met caramel
Wat ons betreft was er geen zwak gerecht bij. Het was heerlijk. Na het tafelen hebben we nog van de whisky kaart genipt. Zalig.
De bediening was goed, vlot en deskundig. Wat een start van een weekend Edinburg.

29 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier met vrienden gedineerd (had al in Nederland ver van tevoren gereserveerd) en wat was het allemaal mooi en heerlijk. Vooraf boven een heerlijke cocktail gedronken en daarna in de kelder heerlijk gegeten.

11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een verstopt plekje, een zijstraat verwijderd van de drukte van het centrum, bevindt zich dit stijlvolle restaurant. Mooi pand met sfeervolle tafels op de benedenverdieping. De muziek en kleuren stralen een rust uit waardoor je je gelijk ontspannen voelt. Wij waren getipt over de uitstekende lunch en daar was geen woord van gelogen. Maar slechts 10 pond voor een 2-gangen lunch met koffie en iets lekkers als afsluiting was naar onze mening een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding. Een jong fria team, maar erg professioneel. Ook een uitgebreide whisky(cocktail)kaart voor de liefhebber. Smaakvolle eetgelegenheid, zeker eentje om nog eens naar terug te gaan!

4 december 2015 beoordeeld

zeer uitgebreide whisky kaart, eten was zeer lekker en correct geserveerd. de inrichting is wel niet helemaal in lijn met het voedsel maar dat vergeet je snel als je proeft.

Reizigers die Michael Neave's Kitchen and Whisky Bar bekeken, bekeken ook

In Michael Neave's Kitchen and Whisky Bar geweest? Deel je ervaringen!