Beoordeeld op 21 januari 2019

Goed hotel. Aardig personeel, behulpzaam. Konden gelijk 's ochtends kamer in. Wel gehorige gang/kamers. Goede locatie. Leuk voor een citytrip. Alles goed te lopen vanaf hotel. Schone badkamer. Goede bedden.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Super fijn en rustig hotel. Hadden een normale kamer geboekt maar kregen een kamer met ruime zithoek. Het hotel ligt redelijk ingebouwd dus helaas geen mooi uitzicht vanuit de kamer.

De kamer zelf was betjes en schoon. Koffie/thee faciliteiten prima en werden elke dag bijgevuld, net als de flesjes (bruisend) water.

Vanaf het hotel zie je direct Edinburgh Castle. Aan de grassmarket zitten een aantal leuke pubs die het bezoeken waard zijn. Ook zit je direct aan Victoriasteet en gelijk daarachter ligt de Royal Mile!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel en een goede prijs kwaliteitsverhouding. De kamer is mooi groot en hygienisch. Ontbijt is prima. Locatie is super, namelijk midden in edinburgh. Parkeren kon naast het hotel dit is voor de reiziger ideaal.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Het was even zoeken! Maar uit eindelijk het goede hotel gevonden.
Super aardig personeel! Lekker eten.. goed ontbijt en dat op een top locatie. Wij hadden mooi uitzicht vanuit onze kamer. Wij gaan zeker nog een keer terug. Nog bedankt voor jullie bad eend austin!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 3 december 2018

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en ook onze vragen werden helder beantwoord. Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend. De verlichte burcht en het prachtig in kerstsfeer versierde plein maakte ons vakantiegevoel compleet.

Datum van verblijf: november 2018