Vandaag geopend: 09:00 - 21:45

vanaf US$ 21,25
vanaf US$ 77,27
vanaf US$ 33,48
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een weekendje Edinburgh besloten we Mary Kings Close te bezoeken. Onze tourguide Sam maakte het een onvergetelijke rondleiding, doordat hij zo vol passie sprak en acteerde. Door hem kregen we echt het gevoel alsof we terug in de tijd gingen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hadden de meeste bezienswaardigheden van Edinburgh al gezien en nog tijd over. Mary king’s close was een aangename opvulling van onze dag. Er wordt enthousiast verteld over het verleden van het leven in de steegjes van Edinburgh. Voor kinderen een tikkeltje akelig misschien! Super leuke en enthousiaste gids genaamd Sam!

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij gings 'savonds om half10, goed op tijd, leuke tour ! aanrader. voorad boeken! Helaas geen foto, dat mocht niet.

We went there in the evening, it is very enjoyable, great tour, highly reccommendable. No pictures..

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Ontzettend leuke tour gehad door tourgids Maggie! Ze deed het geweldig. Ze bracht de verhalen tot leven. Daarnaast was de geschiedenis zeer interessant.

Ik kan dit iedereen aanbevelen!

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel interessant om eens onder de grond te kijken en te zien hoe mensen ca 400 jaar geleden leefden. Hoe de pest er uit zag en hoe dat verspreid werd. Heel leuk om het Schotse accent te horen. Onze gids Ash sprak heel duidelijk. Ze had alles zeker al vaker verteld, toch was ze zorgvuldig en netjes. Ik vond het de moeite waard. Vroeger was niet altijd alles beter...!
Je mag geen fotos maken, er wordt eentje van je gemaakt. Lage doorgangen en trappen lopen. Verder prima te doen.

RealMaryKingsClose, Public Relations Manager van The Real Mary King's Close, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je ervaring tijdens de tour. Onze gidsen maken een groot deel uit van het tot leven brengen van onze geschiedenis; Ik zal je mooie opmerkingen zeker doorgeven aan Ash. We hopen dat je de rest van je tijd in Edinburgh hebt genoten.