“Verstopt juweeltje”

Keukens: Schots
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Old Town
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een pauze in onze wandeltour hebben wij hier heerlijke scones gegeten. Het is een knus cafe met vriendelijke bediening. De lemon drizzle cake en whiskey cheesecake zijn ook overheerlijk. Soms moet je eventjes wachten want er zijn niet heel veel zitplaatsen maar je wachten word zeker beloond!

Datum van bezoek: april 2018

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zag alleen het woord "gezellig" staan op het internet. Klopte als een bus! Klein maar ook zo fijn plekje vlakbij het kasteel.
Heen voor ontbijt en op de terugweg lunch. Beide keren vol met mensen. Duidelijke kaart en zelf bestellen bij de counter. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te ontbijten. Lekkere koffie. Aanrader!! Leuke plek om de dag te beginnen en plannen te maken voor de rest van de dag.

Datum van bezoek: maart 2018
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig Nostalgisch. De lucht van verse koffie met vers gebakken scones en broodje. Je krijgt er gewoon trek van.

Datum van bezoek: december 2017
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitmuntende Schotse delicatessen. Fijne ongedwongen sfeer. Eten superbe!!! kwaliteit. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor een heerlijke eigen gebakken taart, zelf bereidde soepen en heerlijke broodjes.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Deacon's House Café bekeken, bekeken ook

In Deacon's House Café geweest? Deel je ervaringen!