“Aanrader”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: West End
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaans restaurant. Goede bediening door italianen en echt lekker eten. De prijs is ok. Wij waren met een groep van 9 en kregen ons eten mooi tegelijk.

19 mei 2017 beoordeeld

Hebben hier heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Kwalitei/prijs is prima, geen aanmerkingen. Het is Italiaans/

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heel mooi en ruim Italiaans restaurant wat erg ruim is van binnen en heel netjes is aangekleed.
De bediening is zeer allert en vriendelijk.de menukaart bevat volgens mij zo'n beetje alles wat je van een italiaan mag verwachten.
Het eten smaakt uitstekend en is met zorg bereid.
De prijzen zijn zeer redelijk

8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was top, personeel vriendelijk en zeer gastvrijn, niets op aan te merken! Het voorgerecht was oké, de risotto met asperges had weinig smaak, ravioli met truffel daarentegen heerlijk. Minpunt is de snelheid van serveren, als je dat niet tempert, sta je zelfs met 3 gerechten per persoon in een uur weer buiten! Jammer dat is echt niet prettig.

3 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans dineren is meestal een " zekerheidje". Zo ook vanavond. Het eten was prima evenals de bediening. Als er dan iets op te merken viel was het dat het allemaal net eventjes te snel ging. Uit eten is voor mij het equivalent van een avondje uit. Dit avondje beperkte zich tot iets meer dan een uur. Jammer, desondanks toch goed genoeg mede dankzij de vriendelijke bediening.

Reizigers die La Piazza bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In La Piazza geweest? Deel je ervaringen!