“Ontzettend lekker!”

Geclassificeerd als nr. 40 van 2.784 Restaurants in Edinburgh
Wijk: New Town
Wijk: New Town
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond samen hier gegeten, echt een absolute aanrader als je trek hebt in een goed stuk vlees. Zeer vriendelijke bediening, wij zijn geholpen door Marko, een vriendelijke ober die ons goed advies heeft gegeven qua vlees en wijn! Absolute aanrader voor een heerlijk diner!

General Manager A, Manager van Miller & Carter Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Thanks for the stars!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn zojuist terug van dit steakhouse en we hebben supergoed gegeten. Onze 'ober' was Marco en hij was super vriendelijk! Ik had de ribbekes en mijn vriendin de steak. Beide zeer lekker!! Echt een aanrader!

General Manager A, Manager van Miller & Carter Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Thanks for the stars!

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd maar gelukkig toch nog een plek voor 2! Vriendelijke en vooral eerlijke bediening qua aan- en afraders. Heerlijke steak op in een sfeervol restaurant. Absolute aanrader!

General Manager A, Manager van Miller & Carter Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Pleased to hear that you enjoyed your steak Jolice - thanks for the recommend!

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een half uur zitten kwam ik er, na zelf navragen, achter dat er voor het drinken van een drankje geen bediening was. Toen ik vervolgens vroeg naar een lekkere wat zoetere whisky haalde 4 man personeel de schoudera op. Kwartier later kreeg ik toch nog een whisky voor. Wat een vreemde tent!

General Manager A, Manager van Miller & Carter Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Hi Gwen
We are a restaurant, but guests are able have drinks in the bar if that is what they want. I can only assume that being told to order at the bar when you were ready got lost in translation - Apologies from us on that front!

24 augustus 2017 beoordeeld

Vlotte erg vriendelijke service. Ondanks drukte en niet gereserveerd toch nog snel een tafel voor 2 kunnen krijgen. Voorgerecht was knoflookbrood met gesmolten kaas en hoofdgerecht een schotse steak met uien en friet met salade. Erg lekker gegeten voor een schappelijke prijs! Erg goed restaurant!

General Manager A, Manager van Miller & Carter Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Thank you Wim

Reizigers die Miller & Carter Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Miller & Carter Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!