Hotel du Vin & Bistro
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Hotel ibis budget Edinburgh Business Park(Edinburgh)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis Budget
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

ibis
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 53% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 53% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 222 per nacht.

The Scotsman Hotel(Edinburgh)
Agoda.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 308 per nacht.

Cityroomz Edinburgh(Edinburgh)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Murrayfield Hotel and House(Edinburgh)
Priceline
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

Old Town Chambers(Edinburgh)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 538 per nacht.

• Zwembad
  • Restaurant
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben drie nachten bij Hotel du Vin gelogeerd voor een stedentrip en hebben een fantastisch verblijf gehad!

Het hotel is gunstig gelegen ten opzichte van diverse toeristische trekpleisters (old town) en de bushalte (de bus is goedkoop en eenvoudig, doen!) en het museum zijn letterlijk om de hoek.

De ontvangst bij aankomst was erg gastvrij en we hebben ons gedurende het hele verblijf zeer welkom gevoeld door al het vriendelijke personeel. De barman in de op de eerste verdieping gelegen bar/lounge heeft ons nog leuke tips gegeven om de stad te verkennen (en de cocktails waren super!).

Het ontbijtbuffet lijkt minimaal, maar met een mandje toast en broodjes en een keuze van de ontbijtkaart blijkt het toch een vorstelijk en heerlijk ontbijt te zijn.

Alle hotelkamers zijn vernoemd naar wijnen of druivensoorten. Wij hadden een kamernaam die we helaas niet goed konden uitspreken, een gewoon kamernummer had veel hilariteit bij de bar en het ontbijtbuffet kunnen voorkomen :-)

Onze kamer had uitzicht op het binnenplein. De kamer was knus en netjes, de badkamer ook. De douche was top, niet zo een flauwe straal zoals vaak in een hotel, maar een goede regendouche. Wat miste was een haakje/mogelijkheid om de jassen op te hangen, want de kledingkast is niet heel groot. Koffie en thee op de kamer zijn gratis. S avonds en s nachts was het rustig, we hebben alle nachten goed geslapen.

We hadden nog wel wat langer bij Hotel du Vin willen blijven :-)

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Lisa S, General Manager van Hotel du Vin & Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Petra G

Thank you for taking the time to feedback on TA, it is great to read that you were so well looked after. I do hope that you will be able to visit Edinburgh and HDV again.

Best wishes
Lisa

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig authentiek hotel. Hele mooie hotelkamers die zeer smaakvol zijn ingericht. De badkamer ook heel smaakvol met een super douche. Zeer centraal gelegen. Heerlijk ontbijt, een gekookt eitje zeker bestellen, hier maken ze een speciaaltje van. Doen!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
29 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel, goede kamers en heel mooi ingericht. Prima ontvangst bij de receptie, een heerlijke whisky kamer met een serveerder die verstand van whiskey heeft. Wij hebben hier twee nachten verbleven, een prima lokatie om Edinburgh te gaan ontdekken.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
28 maart 2016 beoordeeld

Superior room met bad en stortdouche perfect, ontbijt lekker uitgebreid kon zelfs nog dingen van kaart bestellen. Royal mile en winkelstraten op loopafstand... overal in hotel plekjes om te loungen, whiskybar... vriendelijk personeel. .... echt een aanrader....

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
8 oktober 2013 beoordeeld

Het hotel is op zichzelf niet slecht, maar de kamers zijn klein en gehorig. We sliepen aan de binnenhof en daar was ook de rookplek. Raam open? Wat een stank! Personeel is aardig maar niet heel behulpzaam. We hadden met continental breakfast geboekt. Wat een karige bedoening. Geen kaas, geen vleeswaren et cetera. Een hotel in deze prijscategorie moet meer niveau hebben. Voor 190 euro/nacht mag je meer verwachten. Heb in veel goedkopere hotels overnacht en die waren vaak beter. Niet doen dus. Veel poeha en weinig inhoud.

Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Bedank Benjamin and Be... B