“Fijne sfeer, goed eten ”
Beoordeling van Arcade Bar

Arcade Bar
Geclassificeerd als nr. 285 van 2.683 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Brits
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Old Town
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, fijne sfeer, leuke muziek en smakelijk eten op een mooie locatie in het centrum van Edinburgh

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. We hadden kaas en bruchettas vooraf, en daarna de winnende worstjes en de fish and chips. Het was lekker veel dus een toetje was niet nodig. Je zit hier gezellig en de bediening is vriendelijk. Het was alleen jammer dat ik de vrouwen wc niet op slot kreeg...

5 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden hier zomaar naar binnen gelopen , maar heerlijk gegeten. Als vooraf nacho's : aanrader! 2 van ons hadden de winnende worsten, 2 de pie en 1 de salade met garnalen. We vonden het allemaal erg goed en voldoende.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn voor de taptoe in het wonderschone Edinburgh, al wandelend door de stad dit restaurant gevonden. Klein knijppie maar met een meer dan goede en gevarieerde kaart. Vriendelijke bediening en een overheerlijke Haggis maken je bezoek onvergetelijk.

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een sfeervol restaurant. De kaart biedt voldoende keuze. Jammer was wel dat het personeel onderling geen Engels sprak en dat het damestoilet kapot was. Maar afgezien daarvan kin je hier goed eten voor een schappelijke prijs in een leuke atmosfeer.

Reizigers die Arcade Bar bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland

In Arcade Bar geweest? Deel je ervaringen!