“Lekker eten, vriendelijke bediening”
Beoordeling van The Royal Mcgregor

The Royal Mcgregor
Geclassificeerd als nr. 181 van 2.754 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Schots
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Old Town
18 september 2017 beoordeeld

Het was het enig restaurant in Edinburgh waar we binnen mochten met ons hondje, zonder vragen werd er een kom water gebracht voor hem. De bediening was perfect, allemaal charmante jonge meisje die verschillende keren vroegen of alles in orde was en we niets te kort kwamen. Het eten was erg lekker, deftige porties en niet duur. Er ging een gezellige sfeer zonder stress en de meisjes kwamen allen eens met ons hondje spelen. Ik zou er zeker terug gaan!

28 juni 2017 beoordeeld

Overal op de menukaart in Schotland staat Haggis.Een typisch Schots gerecht wat is gemaakt van orgaan vlees. Mijn man heeft het geprobeerd en hij vond het lekker ondanks dat hij er zeer kritisch tegenover stond.
Toen ik het in dit gezellige /eetcafe/restaurant op de kaart zag staan als vegetarische Haggis wilde ik het proberen.
Nou ik kan jullie vertellen. Het is zeer smakelijk. Het wordt geserveerd als een ronde bodem van veg,Haggis gemaakt van oa bonen, daarop aardappelpuree en daar weer bovenop gekookte/gehakte worteltjes. Een lekkere combinatie. Het vult wel een enorm. Ik kon het niet helemaal opeten. Op de kaart staan ook zelf veganistische gerechten.De locatie is echt gezellig met heel aardig personeel.

15 mei 2017 beoordeeld

Is een leuke en gezellige locatie aan de Royal mile. Bediening was heel goed en het eten was value for money. Echt lekker en gezellig dus. Een aanrader.

23 januari 2015 beoordeeld

Wij hebben hier met een clubje van zes mensen op oudjaars avond gezeten. Ondanks dat het erg warm was binnen hebben wij heerlijk genoten.

Vooraf de Haggis Fritters genomen wat een aanrader is!

De bediening heeft zichtbaar verstand van wat zij aan te bieden hebben. Tevens een mooi assortiment aan whisky waar men ook een whisky route kan doen. Hier krijg je 4 whisky's van een van de gebieden.

• Sfeer
20 september 2014 beoordeeld

tweemaal hier komen eten. Prima kwaliteit en uitstekende service. Wel druk, maar gezellig!
Het leuke was dat we hier een Heverlee van't vat gedronken hebben. Als inwoners van Heverlee ( Belgium) was dit hilarisch omdat we dat bier niet kenden. Lekker trouwens !

Reizigers die The Royal Mcgregor bekeken, bekeken ook

In The Royal Mcgregor geweest? Deel je ervaringen!