Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.169)
Beoordelingen filteren
1.169 resultaten
Waardering van reizigers
253
345
287
161
123
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
253
345
287
161
123
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.169 beoordelingen
Beoordeeld op 9 mei 2017

Aardig hotel, maar wel typisch Brits. Te warme kamers, bloemetjes thema. Lange trappen trage liften, langzaam doorlopende douche. Kortom hier mag wel eens gerenoveerd worden. Ontbijt is prima maar dat was het weggaan ook!

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank harryd592
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steven R, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2017
Google-vertaling

Dear Trip Advisor

Thank you for your recent review of the Royal Hotel.

We appreciate you taking the time to provide us with your feedback.
I have passed on the comments to the staff, regarding your stay.

We hope to see you stay with us again soon.

Kind Regards
Steven Reffin
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 maart 2017

Op dit moment zijn ze verschillende kamers aan het renoveren maar de rest van de kamers is van 50 jaar geleden. Kwalitatief onder de maat. Ontbijt is goed maar in een enorme zaal waar ook hier de tijd is stil blijven staan. Aan de receptie zit een iets oudere dame die erg onvriendelijk tegen onze groep was(12 personen) en ik denk toch dat dit het visitekaartje van het hotel moet zijn. Ligging is perfect in Oban.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Vroen28
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steven R, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017
Google-vertaling

Dear Trip Advisor

Many thanks for your recent review, we appreciate you taking the time to provide us with your feedback.

I am sorry to read that you did not have an overall good stay with us at the Royal Hotel.
I have passed on your comments to the team today.

As I understand there was issues with your bookings which had not reached the hotel, probably causing some confusion at the Reception. The issues were down to the amendments made with your third party agent, which were not passed through to the hotel at the time.

Thank you once again for your feedback.

Kind Regards

Steven Reffin
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 maart 2017

Enige modernisering en onderhoud mag wel uitgevoerd worden, inventaris is ouderwets en een beetje sjofel, echter het personeel is vriendelijk, het ontbijt is prima. Kamer was ook goed schoon. De locatie is geweldig, haven en centrum nabij.

Kamertip: hogere verdieping
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank denis k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Steven R, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2017
Google-vertaling

Dear Denis

Thank you for your review.

I thank you for taking the time to provide us with your feedback.
I have passed on your feedback to the staff here at the hotel this morning.

We hope to see you returning to Scotland, Oban and the Royal in the future.

Kind Regards
Steven Reffin
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 december 2016

Hotel is een beetje gedateerd, maar is ruim voorzien van diverse comfort. ontbijt is uitstekend. Ben hier al enkele keren geweest! ligging van het hotel is ideaal. je bent vlak bij de haven en centrum van Oban

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Vechtdal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Het hotel doet in het algmeen erg gedateerd aan. De kamers zijn qua voorzieningen prima maar de wifi (gratis) bleek enkel in de lobby beschikbaar te zijn. Het ontbijt was daarintegen een drama vooral de producten die het hotel zelf bereid zijn ronduit vies.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Floris N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken