27 september 2016 beoordeeld

You get what you pay for. Heel basic kamer maar heel netjes. Super goed bed! Ontbijt was ok, alles was er. Pluspunt, ligt pal in het centrum. Goede prijs /kwaliteit verhouding!
Het personeel was heel vriendelijk.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Voor mijn werk verblijf ik hier regelmatig. Het ligt naast de haven waar ik voor mijn werk regelmatig moet zijn. Snelle afhandeling aan de balie, nette schone kamers waar je prima een nacht kan verblijven. Wel is het er vaak erg warm. Ontbijt in de ochtend is netjes, geen weldaad maar dat mag je voor de prijs ook niet verwachten.

Verbleef: mei 2016
Mike J, General Manager van Ibis Aberdeen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

thank you for your comments

5 november 2015 beoordeeld

Inchecken duurde een lange tijd, de receptioniste had een moeilijke tijd voor het oplossen van problemen. Bij het uitchecken hetzelfde. Het hotel is erg ouderwets met tapijt. Onze kamer was erg mooi en ik voelde me erg welkom daar. Het ontbijt was zeer goed, genoeg variatie. Het hotel is een beetje uit het centrum van de stad, maar ze regelde een shuttle en je kunt een goedkope taxi terug naar het hotel krijgen. We gingen naar het hotel met de fiets vanaf het treinstation. Het hotel is zeer kindvriendelijk, veel dingen te doen voor de kinderen.

Verbleef: augustus 2015
Attila S, General Manager van Ibis Aberdeen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2015

Dear Valued Guest,
Thank you for staying in ibis Aberdeen Centre hotel.
We are delighted to learn that you had enjoyed your time visiting us.
We look forward to welcome you again soon.
Kind regards,
Attila Szabo
General Manager
ibis Aberdeen Centre

19 mei 2015 beoordeeld

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Attila S, General Manager van Ibis Aberdeen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2015

20 mei 2012 beoordeeld

We hadden niet zoveel verwacht van dit hotel, maar dat viel alles mee. Grote kamer en ruime badkamer, wat wel een soort kabine was, maar alles was er en de doucheruimte was groot.
Bed was goed en er was een zitje op de kamer. We vonden de receptie medewerkers niet aardig, maar ach, daar hadden we verder niets mee te maken. Parkeren is naast het hotel, maar daar moet je wel de hoofdprijs voor betalen, we vroegen of we korting kregen via het hotel, maar nee dus!
Ontbijt wel heel erg goed, alles was aanwezig van zoet, kaas, worst en ook een schots ontbijt.

Kamertip: Ga lekker ontbijten, is super goed!
  • Verbleef: mei 2012, reisde met een partner