Een nacht verbleven in dit hotel op kamer 15. Bij ontvangst rond 17:00 uur bleken de kamers nog niet gereed te zijn (!). Reden er waren grote groepen die meer tijd kosten. Na bezichtiging toegestemd met kamer in het hoofdgebouw; veel trappen op en af. Mooie kamer, maar ‘s avonds bleek dat de ramen niet open konden blijven door enorm lawaai van afzuiging van de keuken. Afknapper dus. Bij warm weer deze kamer nooit nemen!
Heerlijk kunnen zwemmen in het nabij gelegen zwembad. ‘s avonds gegeten in het restaurant van het hotel. Een hele ervaring. Een beetje Faulty Tower gevoel; alles ging mis wat er mis kon gaan. Menu kaarten vielen om en namen glazen mee naar de grond. Eten ging meerdere keren terug naar de keuken. Koekjes kwamen een half uur na de espresso. Vier man aan het bedienen in een ruimte met tien tafels en toch duurde het heel erg lang voor je bedient werd. Glazen werden zonder dienblad naar de tafel gebracht met hand op het wijnglas; niet hygiënisch. ‘s ochtends bij het ontbijt zelfde ervaring. Kortom: er ontbreekt duidelijk een stuk management op deze zaak. Vanwege locatie toch nog 3*.Meer
741
411
174
88
95