Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.592)
Beoordelingen filteren
1.592 resultaten
Waardering van reizigers
537
470
322
166
97
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
537
470
322
166
97
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.592 beoordelingen
Beoordeeld op 6 februari 2016 via mobiele applicatie

Slechts een kort verblijf deze keer. Hoewel het personeel uitermate vriendelijk is en de warme koekjes bij het inchecken heerlijk, toch niet helemaal tevreden. De kamer was erg warm. Het raam kon gelukkig open, maar om 6:45 werd het vuilnis van het hotel opgehaald en dit maakte een dik kwartier énorm veel herrie. Ook jammer dat er geen koelkast op de kamer is.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Bedank Barbera25
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2013

Zeer aangenaam verblijf. Goede ontvangst bij aankomst, Platinium Club heeft een aparte ontbijtruimte, ruime buffetkeuze en goede bediening. Een miniem probleem in de kamer werd binnen het half uur na melding verholpen. Er is een beperkte keuze in het restaurant en daar loopt het organisatorisch niet altijd van een leien dakje al was het eten wel lekker

  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Philippe V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 oktober 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hemant M, General Manager van DoubleTree by Hilton Aberdeen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hemant M, General Manager van DoubleTree by Hilton Aberdeen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hemant M, General Manager van DoubleTree by Hilton Aberdeen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken