Beoordeeld op 23 september 2018

Net hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid, voor ieder wat wils. kamers zijn ruim en zeer net. Parkeren van de auto is ook geen probleem, ze werken samen met een parkeergarage aan de overzijde waar men een hotelkorting krijgt bij het ophalen van de wagen. Kamers zijn zeer geluidsdicht waardoor men geen last heeft van nachtlawaai.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Holiday Inn biedt uiteraard een standaard minimum aan comfort. Mooie kamer met alles erop en eraan, Goed uitgeruste badkamer met douche, wifi, een pub, een restaurant... Je hoeft niet echt buiten het hotel als je dat niet wenst.
De pub is uiteraard in HI-inrichting, maar best wel gezellig. Met een uitgebreide keuze aan allerlei dranken. Net naast de pub heb je het restaurant, terwijl de lunch & dinerkaart tocht dezelfde blijken te zijn. Zeker heel goede prijs-kwaliteitverhouding, en vooral heel vriendelijke bediening.
Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, zodat je dus niets te kort komt.
Een heel goede ervaring, om van hieruit de stad te voet te verkennen.

Kamertip: Boek een kamer met ontbijt inclusief
Datum van verblijf: juli 2018
HolidayInnBelfast, Guest Relations Manager van Holiday Inn Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Dear George,

Many thanks for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us at Holiday Inn Belfast. . My team and I are thrilled to see that you enjoyed your stay here at Holiday Inn Belfast City Centre and that you found every aspect of your stay ideal for your requirements, from our excellent location, delicious breakfast and to our pleasant staff.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Sarah Magennis
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Hier voor marathon weekend Belfast ... Ontbijt zeer goed en verzorgt, diner niet aangepast voor sporters. Heel veel gefrituurd of roomsaus... Maar wel heel lekker, enkel niet ideaal dag voor de race ;-) kip curry met rijst is een aanrader (zie foto)

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 oktober 2016

Het is een groot hotelcomplex aan de rand van het centrum en op loopafstand van het trein- en busstation. Het centrum van Belfast met winkels en horeca is ongeveer 10 minuten lopen. We zijn ook vanaf het hotel naar het Titanic Centre gelopen, dat duurt ongeveer 40 minuten.

We verbleven twee nachten in een executive kamer. Het is een ruime en complete kamer, onder andere met een waterkoker en Nespresso apparaat. De kamer was redelijk schoon, wel vonden we andermans haren in de badjassen en in het bed. Wat in andere reviews ook staat; het matras is behoorlijk hard. Lang niet zo comfortabel als bijvoorbeeld de matrassen in de Ibis Styles. We hebben 1 ochtend ontbeten in het hotel. Vond het vrij prijzig (14 euro per persoon) en qua variatie een beetje tegenvallen. Dus je kunt ook prima ergens in de omgeving ontbijten.

Kortom; qua locatie en vriendelijk personeel wel een aanrader, maar ook geen hoogvlieger.

Kamertip: De executive kamers zitten in een rustige vleugel van het gebouw
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de rand van het centrum een kleine 10 minuten lopen. We zijn hier 4 nachten geweest. Het ontbijt is goed. Het diner is ook goed maar niet bijzonder. De kamers zijn compleet en schoon. De bedden vonden wij een beetje aan de harde kant. We hebben gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden maar dat was niet mogelijk. Dus dat waren 4 nachten slecht slapen. Dat was het enige nadeel. Verder een aanrader om Belfast en/of de omgeving ervan te verkennen!

Datum van verblijf: augustus 2016
Vikrant T, General Manager van Holiday Inn Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Hello Josje2012
Thank you for your review. On the whole I am pleased that you enjoyed your stay with us, I am however disappointed to see that you felt mattress provided in room wasn't comfortable which put a slight dampner on your stay. We have taken all your feedback on board as we continue to review and improve our standards. I would be very grateful if you please forward me your reservation details or the room number you stayed in to below email address.
I do hope that you will return in the near future

Kind Regards
Vikrant Tyagi