Beoordeeld op 23 september 2018

Net hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid, voor ieder wat wils. kamers zijn ruim en zeer net. Parkeren van de auto is ook geen probleem, ze werken samen met een parkeergarage aan de overzijde waar men een hotelkorting krijgt bij het ophalen van de wagen. Kamers zijn zeer geluidsdicht waardoor men geen last heeft van nachtlawaai.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Holiday Inn biedt uiteraard een standaard minimum aan comfort. Mooie kamer met alles erop en eraan, Goed uitgeruste badkamer met douche, wifi, een pub, een restaurant... Je hoeft niet echt buiten het hotel als je dat niet wenst.
De pub is uiteraard in HI-inrichting, maar best wel gezellig. Met een uitgebreide keuze aan allerlei dranken. Net naast de pub heb je het restaurant, terwijl de lunch & dinerkaart tocht dezelfde blijken te zijn. Zeker heel goede prijs-kwaliteitverhouding, en vooral heel vriendelijke bediening.
Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, zodat je dus niets te kort komt.
Een heel goede ervaring, om van hieruit de stad te voet te verkennen.

Kamertip: Boek een kamer met ontbijt inclusief
Datum van verblijf: juli 2018
HolidayInnBelfast, Guest Relations Manager van Holiday Inn Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Dear George,

Many thanks for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us at Holiday Inn Belfast. . My team and I are thrilled to see that you enjoyed your stay here at Holiday Inn Belfast City Centre and that you found every aspect of your stay ideal for your requirements, from our excellent location, delicious breakfast and to our pleasant staff.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Sarah Magennis
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Hier voor marathon weekend Belfast ... Ontbijt zeer goed en verzorgt, diner niet aangepast voor sporters. Heel veel gefrituurd of roomsaus... Maar wel heel lekker, enkel niet ideaal dag voor de race ;-) kip curry met rijst is een aanrader (zie foto)

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de rand van het centrum een kleine 10 minuten lopen. We zijn hier 4 nachten geweest. Het ontbijt is goed. Het diner is ook goed maar niet bijzonder. De kamers zijn compleet en schoon. De bedden vonden wij een beetje aan de harde kant. We hebben gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden maar dat was niet mogelijk. Dus dat waren 4 nachten slecht slapen. Dat was het enige nadeel. Verder een aanrader om Belfast en/of de omgeving ervan te verkennen!

Datum van verblijf: augustus 2016
Vikrant T, General Manager van Holiday Inn Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Hello Josje2012
Thank you for your review. On the whole I am pleased that you enjoyed your stay with us, I am however disappointed to see that you felt mattress provided in room wasn't comfortable which put a slight dampner on your stay. We have taken all your feedback on board as we continue to review and improve our standards. I would be very grateful if you please forward me your reservation details or the room number you stayed in to below email address.
I do hope that you will return in the near future

Vikrant Tyagi
gm@hibelfastcitycentre.co.uk

Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is ideaal. Dicht bij de stad en de pubs. De bedden slapen prima. De badkamers zijn erg modern en van alle gemakken voorzien. Grootste nadeel is dat het erg gehorig is. Als je buren de tv aan hebben kun je het slapen wel vergeten. Dus mocht je hier heen gaan, dan zijn oordoppen geen overbodige luxe.

Datum van verblijf: augustus 2016
Vikrant T, General Manager van Holiday Inn Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Dear Arjen K

Thank you for taking the time to share your review. As a customer service focused hotel I am disappointed to see that you did not get good night sleep, for this please accept our sincerest apologies.
I must say that sound proofing in all our rooms are very good and for that reason I would like to further investigate your comments. I would be grateful if you forward me you stay details i.e name on booking and stay date to identify the room in question. I do hope that you return in the near future and give us a second opportunity to show you a genuine hassle free stay.

Vikrant Tyagi
General Manager