Vandaag geopend: 07:00 - 17:00

vanaf US$ 93,65
vanaf US$ 108,63
vanaf US$ 131,11
Beoordeeld op 23 december 2019

Geweldige taxi tour door west Belfast. De chauffeurs zijn van de leeftijd dat zij 'The Troubles' hebben meegemaakt en kunnen veel vertellen over het verleden en heden. Enorme kennis bij hen aanwezig en men eindigt bij The Wall of Peace, alwaar je zelf een boodschap op de muur mag plaatsen wat door de taxi chauffeurs wordt gefotografeerd. ZEER de moeite waard !

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

De taxi-tour was uitstekend. We werden opgepikt en afgezet aan het hotel door onze zeer enthousiaste gids Stephen die ons alles piekfijn uitgelegd heeft! Zeker een aanrader om het het conflict en met name "The Troubles" beter te begrijpen!

Datum van activiteit: augustus 2019
llovebelfast, Director of Sales van Belfast Famous Black Taxi Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Hi We so glad you loved our original black cab tour and enjoyed a changing city.All our guides have a connection with our troubled past and we looking forward to a bright future for our children.We hope to see you again with friends or family. Thanks Tierna

Beoordeeld op 5 juli 2019

proficiat aan onze chauffeur Pat, ook voor zijn heldere, gestoffeerde, genuanceerde uitleg. Zeker doen !

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een bijzondere toer met een taxi! Onze gids Steve was erg goed en vertelde uitgebreid over de troubles en de riots die begonnen in 1969. Je komt langs de belangrijkste plekken. Lees je wel eerst goed in want dan haal je het meeste uit de toer. Een stad met een litteken.

Datum van activiteit: mei 2019
Blacktaxitours1971, Front Office Manager van Belfast Famous Black Taxi Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Thank you for taking the time to give us this excellent review. Lisa

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Belfast mag deze Black taxi tour echt NIET ontbreken! Als je deze tour niet hebt gedaan, ‘snap je de stad Belfast niet’.
Wat vooral heel fijn is, is het feit dat je eigenlijk een prive tour krijgt en je de geschiedenis van de stad beter leert begrijpen én kennen. Wat ik zelf altijd fijn vind, is dat je op plekken komt waar je normaliter niet zo snel komt. Écht, echt doen!!

Datum van activiteit: april 2019