Vandaag geopend: 07:00 - 17:00

vanaf US$ 93,15
vanaf US$ 108,06
vanaf US$ 130,41
Beoordeeld op 27 maart 2019

De political tour duurde een kleine twee uur en bracht ons langs bezienswaardigheden die echt de moeite waard zijn. Ik vond het echt indrukwekkend om te horen en zien hoe heftig the Troubles waren.

Het kostte 52,50 pond voor drie personen.

Als jullie een gids mogen kiezen kan ik Joe in the silver van echt aanraden. Hij was enthousiast en kon ons veel informatie geven.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 5 september 2018

Met Jimmy als mijn persoonlijke gids/chauffeur kreeg ik een prachtige rondleiding in zijn authentieke Black Cab langs de muurschilderingen en door de Troubles die hij ook persoonlijk heeft meegemaakt van protestantse kant. Weliswaar werd een lichtelijk gekleurd beeld gegeven maar dat vond ik niet storend en zelfs een pluspunt omdat de verhalen niet zonder enige emotie werden weergegeven en het je des te meer raakt.

Datum van activiteit: augustus 2018
llovebelfast, Front Office Manager van Belfast Famous Black Taxi Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Hi

We so glad you loved our original black cab tour and enjoyed a changing city.All our guides have a connection with our troubled past and we looking forward to a bright future for our children.We hope to see you again with friends or family.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Met taxidriver Joel maakten we een indrukwekkende rit door de woonwijken van West-Belfast waar de ‘strijd’ tussen katholieken en protestanten zo heftig gevoerd is. Joel vertelt zijn verhaal, zijn ervaring, zijn persoonlijke gevoelens en betrokkenheid. Het was een intense beleving hoe ook nu nog de herinneringen aan de strijd zichtbaar zijn en de muurschilderingen met oproepen tot vrede, verdraagzaamheid.

Datum van activiteit: augustus 2018

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tip: ga in gesprek met de chauffeur en je krijgt meer dan alleen het standaard verhaal. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018
butterbean7175, General Manager van Belfast Famous Black Taxi Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuke interessante tour gehad. Samen met de chauffeur rijd je door west Belfast en geeft hij je een kijk op alle gebeurtenissen. Ook de politiek van nu wordt niet onbesproken. We deden onderweg ook het museum aan wat ook een kijkje gaf aan hoe het er aan toe ging destijds was voor vrouwen en gevangen vrouwen. Aanrader

Datum van activiteit: juni 2018
llovebelfast, Front Office Manager van Belfast Famous Black Taxi Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

Sharon