Beoordeeld op 27 augustus 2017

Dit modern hotel ligt vlakbij het centrum van Belfast, op loopafstand van bezienswaardigheden, winkels en pubs. Schone kamer met 1 en een 2-persoonsbed. Koffie- en thee faciliteiten zijn aanwezig. Ontbijtbuffet was goed met veel keuze, en prima buffetdiner. Wij verbleven hier voor 1 nacht

Datum van verblijf: augustus 2017
OPS E, Manager van Ramada by Wyndham Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Sehr geehrte adkennis100
Grüße
John-Ops-Manager

Beoordeeld op 10 augustus 2017

Niks mis mee maar ook geen warmte. Koel zakelijk hotel met een net verzorgd ontbijt met zelfs glutenvrij brood. Kamers zijn efficient, personeel behulpzaam. Voor het gebodene te prijzig. De centrale ligging in een mooi stuk Belfast heeft z'n prijs.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
OPS E, Manager van Ramada by Wyndham Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beste diamantgitaren
Bedankt voor uw beoordeling, waardeer ik uw feedback en zal werken aan uw opmerkingen om onze gastenervaring hier bij het hotel te verbeteren.

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit Ramada hotel valt in de categorie budget. Ondanks de drie sterren
Het meubilair zag er wat vermoeid en versleten uit. Zowel op de kamer als in het restaurant. (Banken met gaten en slijtplekken)
Badkamer was vrij klein en een beetje rommelig afgewerkt(bedrading achter het stopcontact was zichtbaar, en afvoer liep maar langzaam door)

De kamer is nogal sfeerloos en de bedden zijn niet super. De vloer was van linoleum

De het ontbijtbuffet was te doen.

Parkeren voor de deur is lastig.

Service was wel goed en vriendelijk.
En het is om de hoek van de hippe uitgaansbuurt en op loopafstand van de Titanic Experience
Dus al met al net voldoende

Datum van verblijf: augustus 2017

Deat Jerone H
Bedankt voor het nemen van de tijd om ons een beoordeling te geven, ik waardeer het echt. Alle feedback wordt overgenomen en ik zal uw nuttige opmerkingen overbrengen en proberen te verbeteren op de gebieden die u heeft aangegeven om onze algehele gastervaring te verbeteren.

Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima modern en strak Hotel. Nette service en echt super ontbijt buffet. Kamers netje en schoon prima WiFi en dat kan je niet van alle hotels zeggen. Bedden en douche zijn allemaal in goede staat een prima prijs kwaliteit verhouding een aanrader dus..

Datum van verblijf: juli 2017
OPS E, Manager van Ramada by Wyndham Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2017

Beste Martin D
Bedankt voor uw beoordeling, ik waardeer het heel erg. Ik ben blij dat je een goed verblijf had gehad.

Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Omdat het hotel in midden van centrum staat zijn er veel straatgeluiden. Raadzaam om het raam 's nachts te sluiten. Kamer is wel erg warm met raam dicht.
1.40 m breed 2-persoonsbed. Goede badkamer met douche in het bad. Koffie- en thee faciliteiten.
Prima ontbijt in buffetvorm. Gebakken en poched eieren moet je om vragen, maar dat staat ook aan gegeven op het buffet.
Alles ruim voldoende aanwezig. Koffie uit automaat zodat je ook een ander soort koffie kunt bestellen.
's Avonds gekozen uit barmenu. Redelijke keus voor redelijke prijs. Aparte kaart voor de nagerechten.
Op vrijdag en zaterdagavond live muziek.

Datum van verblijf: juni 2017
OPS E, Manager van Ramada by Wyndham Belfast City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Lieber Lia K
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung, ich bin froh, dass Sie einen tollen Aufenthalt hatten. Ich entschuldige mich bei der Hitze in den Zimmern, die wir aber auf Wunsch auch für Fans zur Verfügung stellen.
Grüße
John-Ops-Manager