“Heerlijk en no-nonsense”
Beoordeling van Ginger Bistro

Ginger Bistro
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.211 Restaurants in Belfast
Keukens: Iers
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Golden Mile
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We probeerden sochtends een plekje te reserveren, maar het restaurant zat al vol. Wel kregen we de tip om het savonds even te proberen omdat de tafels in het eerste gedeelte (tussen de entree en de bar) niet te reserveren zijn. S'avonds kwamen we terug en we werden gelijk herkend en hartelijk begroet. We hadden ook geluk en hadden binnen 5 minuten een plaatsje. Het eten is heerlijk, de bediening is vriendelijk en de hele atmosfeer is no-nonsense en toch verzorgd. Zou hier zeker terugkomen!

Datum van bezoek: mei 2018

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! Gevarieerde kaart en vriendelijke bediening. Wij hadden brood met tapenade vooraf en kozen daarna beide voor de lam. Beide was heerlijk al vonden wij het iets te zout. Een lekker flesje wijn erbij maakte het compleet. Leuke plek en goed eten.

Datum van bezoek: september 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adres is zeker een aanrader. Het zijn allemaal lekkere en verse gerechten. Het personeel is zeer klantgericht en super vriendelijk. Tof interieur. Maar let wel op: dit is een drukbezocht restaurant, dus je kan best reserveren voor een plaatsje.

Datum van bezoek: juli 2017
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond tijdens een zakenreis hier in mijn eentje gegeten. Ik had niet gereserveerd, maar gelukkig was er een tafeltje beschikbaar.

Het restaurant is opgedeeld in twee delen: een deel waar je van te voren moet reserveren en een deel wat beschikbaar is voor binnenlopers (en je volgens mij ook niet voor kan reserveren).

Als voorgerecht nam ik de coquilles (Sauté Scallops with Onion Puree, Chorizo & Black Pudding - £10.00) en als hoofdgerecht de entrecote (8 Oz Co Antrim Sirloin with Sauté Cabbage, Green Peppercorn Cream, Roast Tomatoes & Hand Cut Chips - £24.00). Beide gerechten smaakte mij erg goed, het vlees was precies gegaard zoals ik het graag wilde hebben. Als ik een minpuntje zou mogen noemen dan waren het de zelfgemaakte frieten. Deze zagen er goed uit, maar ik smaakte me niet heel goed (ik weet niet precies waarom niet, maar wellicht hadden ze langer in het olie gemoeten, of hadden ze nog een extra keer voorgebakken moeten worden, of hadden ze voor een andere aardappel moeten kiezen).

Maggie's Leap van Whitewater (pale ale) erbij gedronken, lekker bier!

Ik kom hier graag nog een keer!

Datum van bezoek: juli 2017
31 januari 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie naar Ierland en Noord Ierland verbleven we in Belfast in het Holiday Inn hotel. Via de app van Tripadvisor zagen we dat dit restaurant dichtbij zat en wilden hier graag eten. Een reservering bleek nodig, dus voor een dag later gereserveerd.

We kozen voor een 3 gangen menu, waarbij voor een kleine bijbetaling ook gerechten van de A la Carte kaart te bestellen waren. Alle gerechten waren zeer fijn geraffineerd, vol van smaak en een lust voor het oog. Ook de bier en de wijn selectie van het restaurant waren prima in orde. Qua prijs en kwaliteit is dit een uitstekend restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Ginger Bistro bekeken, bekeken ook

Belfast, Noord-Ierland

In Ginger Bistro geweest? Deel je ervaringen!