“Heerlijk gegeten, geweldig vis restaurant”
Beoordeling van Mourne Seafood Bar

Mourne Seafood Bar
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.211 Restaurants in Belfast
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kreeft gegeten, erg vers. Snelle bediening, vriendelijk . Wij hadden niet gereserveerd konden nog tussen twee reserveringen in, dus geluk. Tip om dit wel van te voren te doen

Datum van bezoek: september 2017

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze trip in Belfast, zonder beoordeling binnengestapt. Zeer gastvrij en vriendelijk. We hadden nog net een tafeltje. Heerlijke zalm, verse groenten en salade. Topper

Datum van bezoek: maart 2018
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan niet reserveren bij Mourne Seafood, dus wees erop bedacht dat je wellicht moet wachten voor een tafel. Het eten is wel het wachten waard! Super heerlijke schotels met heerlijke wijnen. Als dessert is zeker de sticky toffee pudding een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2018
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, verse vis, verzorgd. Vriendelijke bediening, zonder reserveren londense er toch nog net tussen. Het is erg druk dus wil je zeker een plek reserveer dan van te voren. Na afloop lekkerste irish koffie gedronken

Datum van bezoek: september 2017
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig leuk restaurantje met heerlijke visgerechten op de kaart. Super betaalbaar. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader voor visliefhebbers.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Mourne Seafood Bar bekeken, bekeken ook

Belfast, Noord-Ierland

In Mourne Seafood Bar geweest? Deel je ervaringen!