Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Een hotel als een charmante oude dame.

Ontvangst uiterst vriendelijk, hulpvaardig en persoonlijk. Beste wat we de afgelopen week hebben ervaren!

Kamers zijn voldoende groot met prima bedden. Badkamers met prima douche.

Wel gedateerd en toe aan renovatie. Aan de andere kant geldt dit voor veel Engelse gelegenheden zoals restaurants, hotels, pubs, tearooms en openbare gebouwen.

Ontbijt echt Engels wat voor een Nederlandse gezonde magere eter bent beperkt is. Engelsen smullen er heerlijk van. :-)

Tuin is leuk om te vertoeven. Wij zijn op ons picknick kleed gaan zitten. Meer ligstoelen waren wel welkom geweest.

Wij vinden het een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden wij verrast met een upgrate naar een luxere kamer. De kamer was in de kelder en had een mooi terras. Het hotel heeft een oude sfeer en zo ruikt het ook. Het ziet er allemaal wat oud uit maar dat heeft ook wel iets leuks. Bed slaapt prima. Het was wel schoon en de douche was prima. De buitenkant van het hotel vond ik erg mooi.

Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is simpel maar oké. Wel erg warm in de ontbijtzaal.
Parkeren voor de deur is prima. Het centrum ligt op loopafstand, ong 15-20 min. Lekker voor een avondwandeling. Vanaf het hotel is de hoge toren van de kathedraal te zien. Mooi uitzicht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Na drie nachten in dit hotel te hebben doorgebracht waren we er ook wel aan toe om te vertrekken. Kamer was matig. Bovenin in een hoekje weggestopt. Van de twee raampjes kon er slechts eentje een klein beetje open. Niet fijn als er net een hittegolf is. Je kan wel in de tuin zitten. Dat was aangenaam.
Het ontbijt is duidelijk niet ingesteld op continental breakfast. Op het menu wordt van alles beloofd maar de bakker ‘vergeet’ steeds te leveren. Kamer en badkamer moeten nodig gerenoveerd worden. Zo ook het hele hotel. Als je van vergane glorie houdt is het een aanrader.
Omgeving is mooi en zeker waard om daar een aantal dagen te vertoeven.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime kamers en genoeg parkeerplaats. Maar daar houd t ook op. Diner was slecht, wijn te warm. Ontbijt was ook niet zo geweldig en bij t personeel kon amper goedemorgen vanaf, laat staan n lach. Alles zit vol vieze vlekken. Muren, aan t plafond plastic planten en aan de vloer blijf je plakken. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooie grote kamer met een geweldig groot en fijn bed maar that's it.....
De rest van het hotel is een beetje vergane glorie: geen lift, ontbijt niet echt uitgebreid (lees: alleen maar worst, ei, toast en champignons) en geen wifi op de kamer.
Stukje lopen naar het centrum maar dankzij de leuke route langs de kathedraal is dat niet erg.

Datum van verblijf: augustus 2016