Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.309)
Beoordelingen filteren
1.309 resultaten
Waardering van reizigers
408
460
253
107
81
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
408
460
253
107
81
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.309 beoordelingen
Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

Ja het heeft iets, maar ook niet, liften stuk toen we daar waren en niemand om de valiezen 2 hoog te helpen dragen, geen goed begin, kamers afgeleefd en of slecht onderhouden op de ramen kleefde nog het papier van de producent. Eten was goed maar het moest er vooruitgaan op een uur alles opgediend en afgeruimd en vriendelijk verzocht om op te krassen gingen tafel dekken voor ontbijt. Ontbijt ok het hotel is wel zeer goed gelegen en heeft een goed afgesloten parking

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank WisD3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
M W B, General Manager van Best Western Salisbury Red Lion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016
Google-vertaling

Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 01722 323334.
I hope we have the opportunity of welcoming you back to the Hotel in the near future
Thank you again for taking the time to complete the survey.
Mark Bramley General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2014

Wij verbleven begin augustus met een groep van 40 p. in dit charmant uitziende hotel. Enkelen van ons kregen een zéér mooie, ruime kamer, anderen kregen een kleine oude kamer gelegen in een bijhuis van het hotel. We moesten met de trap langs vele smalle gangetjes(geen lift) naar onze kamer, die rook niet fris, wij lieten telkens het raam open om te verluchten. Naar buiten kijken was gevaarlijk want de vensterbank stond op instorten.
Het hotel had een zeer mooie binnenplaats waar je iets kon drinken. Personeel was vriendelijk maar zéér slecht georganiseerd. Ontbijtbuffet werd zelden aangevuld, enkel na aandringen brachten ze iets extra. Wie eerst kwam, eerst maalde en de rest kon wachten. Englisch breakfast was ruim en lekker maar werd mondjesmaat geleverd per bord, per persoon. Slechts 1 ober voor de ganse groep.

Kamertip: vraag een grote kamer ook al ben je met 2 vrienden, elke kamer heeft aparte bedden
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
Bedank AnneMie C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
William W, General Manager van Best Western Salisbury Red Lion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken