Beoordeeld op 15 juli 2018

Het ligt nu een beetje in een bouwput, maar wat een mooie gebouwen worden er momenteel gebouwd! Het uitzicht dat wij hadden was op de kanalen. Wij hadden een suite met connecting room en dat was ideaal. Super bedden en beddengoed! De airco maakte echter veel lawaai. Ontbijt in de regentclub op de 23e etage was meer dan voldoende. Medewerkers allemaal even vriendelijk en attent.

Datum van verblijf: juli 2018
Salman R, Director of Rooms van Hyatt Regency Birmingham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear Guest,

Thank you you for your review of Hyatt Regency Birmingham.

I am very pleased to learn how much you have enjoyed your time with us. The team will definitely appreciate your compliments, thank you for recognsing their warm effort.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Best wishes,
Salman Rashid

Director of Rooms

Beoordeeld op 8 januari 2018

Het hotel is zeer gunstig gelegen. De kamer is uitstekend en goed geïsoleerd, met prima bedden en airco. De badkamer daarentegen was een ramp. Na het douchen stond de vloer blank, en dat bleef zo omdat er geen putje in de vloer zat waar het water door weg kon. Ook de afzuiging in de badkamer werkte niet. Dit viel mij erg tegen van een hotel in deze prijsklasse.

Datum van verblijf: november 2017
Salman R, other van Hyatt Regency Birmingham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Dear Ingrid,

Thank you for your review of Hyatt Regency Birmingham.

I am truly sorry to learn of not exceeding your expectations during your stay. Your important feedback will allow us to look at these areas, an opportunity to improve our guests experience. I hope you will treat this as an isolated experience.

Thank you for staying and we hope to have another opportunity of welcoming you back in the not too distant future.

Best wishes,
Sslman Rashid

Director of Rooms

Beoordeeld op 19 oktober 2016

Mooi hotel in hartje birmingham. De kamers zijn mooi ingericht en de bedden zijn goed. Locatie is perfect om de stad te verkennen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Aanrader voor een verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dominik S, Manager van Hyatt Regency Birmingham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Thank you for your review of Hyatt Regency Birmingham.

Its so pleasing to read your lovely comments about the service you have received during your stay. I'm glad you enjoyed our breakfast service and we will look forward to welcoming you back!

Beoordeeld op 27 maart 2016

Super locatie, fantastisch mooi uitzicht !! Ruime kamers, zeer netjes en luxueus ingericht. Ontbijt was ook uitgebreid en zeer verzorgd. Ik zou het ten zeerste aanraden en ga er ooit terug. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dominik S, Manager van Hyatt Regency Birmingham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2016

Thank you for your review of Hyatt Regency Birmingham.

I am really pleased to learn you had an enjoyable stay in our Hotel. It will be a pleasure sharing your compliments to our associates who ensured your experience with us will be something you will look forward returning to.

On behalf of the team, we will look forward to your next visit in our Hotel!

Beoordeeld op 9 februari 2016

Dit hotel ligt op een handige locatie tussen de drukke winkelstraat, New Street, en een gebied met veel restaurants en bars. Ook het station is op loopafstand (waar je met de trein binnen 10 minuten op Birmingham International Airport bent). We hadden een heerlijke en ruime kamer op de 24e etage met toegang tot de lounge. Hier hebben we elke avond genoten van de rust, de goede service en de kleine hapjes (te verkrijgen van 17.30 tot 20.30 uur). Deze lounge alleen al maakt dit hotel tot een echte aanrader!
Zoals gezegd was de kamer heerlijk en het 'oog-voor-detail' viel meteen op. Een slim ingerichte kamer met grote ramen, heerlijk bed, een zeer praktisch ingerichte kast met werkelijk alles wat je nodig hebt! Strijkplank, slippers, extra dekens, maar ook in de badkamer stonden alle soorten toiletspullen die je nodig zou kunnen hebben.
Enig punt van verbetering ligt bij de incheckbalie. Toen na de eerste nacht onze kamersleutel niet meer werkte moesten we lang wachten bij de balie, omdat er 5 man wilde inchecken en er maar 2 man personeel achter de balie stond.

Kamertip: 'City view' biedt een leuker uitzicht dan 'Canal view'
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dominik S, Manager van Hyatt Regency Birmingham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2016

Thank you for your review of Hyatt Regency Birmingham.

I am really pleased to learn how much you have enjoyed your stay. The Regency Club lounge indeed adds a special touch to our guest and I am glad you were able to take advantage of this.

Thank you for choosing Hyatt Regency Birmingham. On behalf of the team, we look forward to welcoming you back in our Hotel.