Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.519)
Beoordelingen filteren
2.519 resultaten
Waardering van reizigers
1.120
722
338
179
160
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.120
722
338
179
160
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.519 beoordelingen
Beoordeeld op 26 november 2015

Een hotel wat één en al service biedt! De uitstraling van de buitenzijde geeft al aan wat je binnen kan verwachten, service en comfort. Echt een aanrader dit hotel als je in het centrum van Newcastle een hotel zoekt.

Kamertip: alles was goed!
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank R H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2015

Ik verblijf een paar keer per jaar in net castle en verblijf dan altijd in Vermont. Het hotel oogt in eerste instantie wat ouderwets, maar de kamers zijn prima en schoon, de bedden goed, het bad in de badkamer vult zich in 90 seconden, de roomservice is heerlijk en de algeme service zeer correct. Ook de locatie is top. Niet middenin de drukte, maar wel op loopafstand (kleine 7 minuutjes lopen) van de drukte. Tegenwoordig zit er ook een wat hippere cocktailbar beneden Vermont. Hier heb je overig geen overlast van.

Kamertip: Dit hotel heeft nu eenmaal geen luxe kamers, maar de kamers zij zeer goed en de service geweldig.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Sophietje02
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2015 via mobiele applicatie

Rustig, net luxueus hotel zeer goed gesitueerd in het levendige centrum van de stad. De kamer werd gevraagd met twee afzonderlijke bedden. Dit bleek bij aankomst het standaard tweepersoonsbed te zijn aangevuld met een zetelbed van zeer slechte kwaliteit. Voor dergelijk hotel een onbegrijpelijke flater.

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Geert V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2014

Wij hadden een reservering (op naam) om 15.30 uur (enige mogelijkheid volgens het hotel) voor een afternoon tea in The Vermont Hotel. Bij aankomst liep het personeel druk heen en weer en moesten wij zelf iemand aanspreken. Wij kregen een tafel toegewezen zonder dat er naar onze naam gevraagd werd. De tafel werd in ons bijzijn gedekt en er werd gevraagd welke afternoon tea wij wensten, tevens moest ik mijn credit card afgeven. Er was geen keuze in thee. De sandwiches waren heerlijk, de scones waren met een dikke boter ipv clutted cream en de zoete hapjes waren erg zoet (maar over smaak valt te twisten). Aanvulling van thee werd bij ons niet gevraagd, aan een andere tafel wel. Ik heb na lang wachten om de rekening gevraagd. Die werd neergelegd maar zonder mijn credit card. Ook hier moest ik het personeel op wijzen. Wij hadden ons erg verheugd op een typisch Engelse afternoon tea en ondanks dat de locatie erg mooi is viel de service en smaak tegen.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Service
Bedank MarloesTeseling
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ShadiaHernandez, General Manager van The Vermont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2014

Dank u voor het nemen van de tijd om een beoordeling na uw recente bezoek aan The Vermont Hotel Post. Ik ben zeer droevig om uw ervaring te lezen niet te voldoen aan uw verwachtingen en er waren enkele met betrekking tot problemen service. U kunt er zeker van de punten die je hebt genoemd zijn aangepakt met individuele hoofd van de afdeling aan de hoge normen die wij verwachten dat als een luxe locatie worden geleverd te allen tijde te waarborgen.

Ik hoop van harte dat we de mogelijkheid van gastvrije je terug in de nabije toekomst.

vriendelijke groeten
Shadia Hernandez, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexandra C, Guest Relations Manager van The Vermont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken