Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“2 nachten om de prachtige stad Bath te bezoeken”
Beoordeling van Royal Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Royal Hotel
Beoordeeld als nr. 16 van 34 hotels in Bath
Certificaat van uitmuntendheid
11 mei 2017 beoordeeld

Ik boekte mijn kamer bij booking.com en zoals ik dat al eerder meemaakte in Engeland kom je dan in de minder goede kamers terecht, namelijk op de zolder. Dit ondanks dat het hotel niet volzet was en dat er op straat zelf reclame werd gemaakt aan een goedkoper tarief. Het onthaal was supervriendelijk. We vroegen of we onze wagen ergens konden parkeren en achteraan het hotel waren nog plaatsen vrij. Er werd ons niet meegedeeld dat dit betalend was maar 8 £ voor 2 dagen is toch nog goedkoper dan een andere plaats. De kamer zelf was heel netjes. De bedden waren heel hoog en stonden op wieltjes waardoor de bedden soms meters verschoven als we er in gingen. De vloer van de kamer was ook heel oneffen. Doordat we op zolder sliepen waren de vensters heel hoog. De badkamer was ook netjes. De douche had iets groter mogen zijn. Wat we helemaal niet begrepen was dat er geen voldoende gordijnen hingen in de badkamer waardoor de hoger gelegen huizen waarschijnlijk een leuk zicht hadden. Het ontbijt was te verbeteren. Buffet was echt minimum. De 2 zacht gekookte eitjes die we vroegen waren hard gekookt. En 1 van ons kreeg zelf eitjes in een dopje waarin de eitjes volledig onbereikbaar waren. We kregen ook tweemaal koffie alhoewel we thee hadden gevraagd. De ligging van het hotel was ideaal, vlakbij de winkels, bezienswaardigheden en station. De bediening in de bar was ook vriendelijk en correct.

  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AnnBoonen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatronHandR, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017
Google-vertaling

Thank you for your review following your recent stay with us.

I would like to assure you that we do not allocate rooms specifically for guests who book via Booking.com. We have a variety of rooms at The Royal including standard with shower, standard with shower and bath and superior with bath and shower and four posters.

I would also like to respectively point out that we do not have an attic. The hotel is over 3 floors and the room height on each floor is very similar.

Staying with your comments on the bedroom, I do not understand why you state that the beds were high and “moved several metres” as they are standard beds designed for hotels and yes they are on castors but are very heavy and unless one pushes the bed quite hard it is difficult to move it.

Again, with respect, the bathroom window does have a net curtain and as this room is on the third floor and does not overlook any other buildings so privacy is assured.

With regards to breakfast I am very surprised to read that you felt that the cold buffet table was “minimum” given that it includes fresh fruit, a variety of cereals, raw oats, museli, yoghurts, Actimel pro-biotic, selection of croissants and other pastries, fresh orange juice, fresh grapefruit juice, cranberry juice, etc., etc.

With regards to the eggs which you ordered, I am sorry that they were not boiled to your satisfaction but had you brought this to our attention at the time we would have immediately replaced them.

There is obviously no excuse for you being served coffee when you requested tea and please accept my apologies for this.

Last but not least thank you for your compliments regarding our staff.


Mike MacDermid
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (1.294)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 7 van 1.294 beoordelingen

3 augustus 2012 beoordeeld

De bediening in dit aangenaam klassieke hotel is uitzonderlijk prettig. Toen ik aankwam, regende het (dat schijnt vaker te gebeuren in Bath). Dan is het erg fijn om meteen welkom te worden geheten door een vriendelijke receptioniste. Het ontbijt wordt geserveerd tot half tien en dat menen ze ook. Ik kwam binnen om 9:28 en kreeg nog een volledig ontbijt geserveerd. De kamer was klein, maar voelde heel prettig. En s' ochtends werd ik welkom geheten door een binnenstralende zon. Dus gelukkig heb ik kunnen meemaken dat Bath in zomers zonlicht echt een onovertroffen juweel van een stad is.

  • Verbleef: Juli, 2012, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Savannah020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
29 maart 2011 beoordeeld

Mijn man en ik brachten slechts één nacht in het Royal door, maar het was een heerlijke ervaring.
Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.
De service was goed en de bar had comfortabele stoelen en een levendig publiek.
Ook absoluut geen klachten over het geweldige eten.
Het enige dat ons speet was dat we ervoor kozen uit te dineren en dat betekende dat we wat een zeer goed dinermenu leek aan ons voorbij lieten gaan.
Onze maaltijd aan de bar en het ontbijt waren topkwaliteit.
We zouden hier onmiddellijk weer willen verblijven!

Bedank tidge
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Januari, 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatronHandR, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatronHandR, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Verbleef: Januari, 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatronHandR, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: Januari, 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatronHandR, General Manager van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bath bekeken
op 0,8 km afstand
Francis Hotel Bath - MGallery by Sofitel
op 0,3 km afstand
The Abbey Hotel
The Abbey Hotel
nr. 18 van 34 in Bath
1.503 beoordelingen
op 0,9 km afstand
The Roseate Villa Bath
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 3 km afstand
Bailbrook House Hotel
op 0,7 km afstand
Apex City of Bath Hotel
op 0,7 km afstand
Hilton Bath City
Hilton Bath City
nr. 26 van 34 in Bath
3.005 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Royal Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Royal Hotel

Adres: Manvers Street, Bath BA1 1JP, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Somerset > Bath
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 11 romantisch hotel in Bath
Prijsklasse: € 117 - € 204 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Royal Hotel 3*
Aantal kamers: 31
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Royal Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Royal Hotel Bath

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding