“Zeer leerrijk!”

Dagtrip naar Stonehenge en Bath
US$ 137,01*
Stonehenge, Windsor Castle en Bath vanuit Londen inclusief entree
Geclassificeerd als nr. 1 van 168 dingen om te doen in Bath
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop, Toiletten, Trappen / lift
19 augustus 2017 beoordeeld

De Romaanse baden zijn echt het bezoeken waard... Eén van de mooiste Romeinse sites die ik ook bezocht heb. Dit is echt een voorbeeld hoe je van een oud monument iets heel aantrekkelijk kan maken! De baden zijn omsloten door een pracht van een Victoriaans huis. The Great Bath, het grote bassin in de openlucht dat gevuld is met warm water, wordt omgeven door een prachtige zuilengalerij, versierd met de afbeeldingen van Romeinse keizers, en je hebt er een fraai uitzicht op de Abdijkerk, gelegen naast de baden. Al wandelend door deze baden krijg je via een audiofoon in je eigen taal alle nodige info. Je ontmoet er zelfs Romeinen (acteurs) die al je vragen beantwoorden, je bezoekt er een museum, gewijd aan Aquae Sulis, waar aan de hand van archeologische objecten en opgegraven scherven en voorwerpen, je een beeld kan vormen hoe deze Romeinse stad er destijds uitzag. Heel interessant en zeer leerzaam.

Schrijf een beoordeling

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit moet je bezoeken waneer je Bath aandoet. Het is verassend wat er allemaal te zien is in het museum. Hier wordt letterlijk de geschiedenis blood gelegd.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een bezoek waard. Door de goede audio uitleg, ook in het Nederlands, kan je echt voorstellen hoe het op deze plek was ten tijde van de Romeinen.

3 augustus 2017 beoordeeld

We hebben al veel Romeinse sites bezocht maar deze is echt top! Een aanrader, ook al is het duur. we hebben zeker 2 uur doorgebracht. Je krijgt echt een goed beeld van hoe het er vroeger aan toe zou hebben gegaan. Zeer mooi bewaard. Wel heel druk toen we dit bezochten maar ik zou dit zo opnieuw doen!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bad is veel groter dan we hadden verwacht. De gratis audio tour is goed en prettig te gebruiken. Helaas was de informatie voor kinderen niet in het Nederlands. Zelf had ik de Engelse audio toer waardoor zelfs extra opties mogelijk was.
In het museum wordt ook aan kinderen de mogelijkheid geboden om iets te knutselen wat een relatie heeft met de Romeinen. Erg leuk.
Het is wel verstandig om erg vroeg of laat te gaan. Het kan erg druk zijn en dan is het minder prettig rondlopen.

Reizigers die Roman Baths Museum bekeken, bekeken ook

In Roman Baths Museum geweest? Deel je ervaringen!