“History Bath”

Dagtrip naar Stonehenge en Bath
US$ 136,80*
Stonehenge, Windsor Castle en Bath vanuit Londen inclusief entree
Geclassificeerd als nr. 1 van 168 dingen om te doen in Bath
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Rolstoeltoegang, Trappen / lift
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit moet je bezoeken waneer je Bath aandoet. Het is verassend wat er allemaal te zien is in het museum. Hier wordt letterlijk de geschiedenis blood gelegd.

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een bezoek waard. Door de goede audio uitleg, ook in het Nederlands, kan je echt voorstellen hoe het op deze plek was ten tijde van de Romeinen.

3 augustus 2017 beoordeeld

We hebben al veel Romeinse sites bezocht maar deze is echt top! Een aanrader, ook al is het duur. we hebben zeker 2 uur doorgebracht. Je krijgt echt een goed beeld van hoe het er vroeger aan toe zou hebben gegaan. Zeer mooi bewaard. Wel heel druk toen we dit bezochten maar ik zou dit zo opnieuw doen!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bad is veel groter dan we hadden verwacht. De gratis audio tour is goed en prettig te gebruiken. Helaas was de informatie voor kinderen niet in het Nederlands. Zelf had ik de Engelse audio toer waardoor zelfs extra opties mogelijk was.
In het museum wordt ook aan kinderen de mogelijkheid geboden om iets te knutselen wat een relatie heeft met de Romeinen. Erg leuk.
Het is wel verstandig om erg vroeg of laat te gaan. Het kan erg druk zijn en dan is het minder prettig rondlopen.

31 juli 2017 beoordeeld

Deze Romeinse termen worden omgeven door een gebouw in Victoriaanse stijl ! Er is tevens een museum waarin een realistisch beeld wordt geschetst van hoe het er in die tijd aan toe ging. Archeologische vondsten uit die tijd. Op grote schermen kan men de oudheid reconstrueren.
The Great Batrh, het grote bassin met verwarmd water, wordt omgeven door een zuilengalerij die is versierd met de afbeeldingen van Romeinse keizers !
Heel mooi is ook het bronzen hoofd van de godin MInerva.
Dit is een echte trekpleister vootr toeristen en soms is het niet evident om ergens halt te houden vanwege de grote massa...

Reizigers die Roman Baths Museum bekeken, bekeken ook

In Roman Baths Museum geweest? Deel je ervaringen!