“Ongelooflijk!”

Dagtrip naar Stonehenge en Bath
US$ 138,61*
Stonehenge, Windsor Castle en Bath vanuit Londen inclusief entree
Geclassificeerd als nr. 1 van 171 dingen om te doen in Bath
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift, Rolstoeltoegang, Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
3 augustus 2017 beoordeeld

We hebben al veel Romeinse sites bezocht maar deze is echt top! Een aanrader, ook al is het duur. we hebben zeker 2 uur doorgebracht. Je krijgt echt een goed beeld van hoe het er vroeger aan toe zou hebben gegaan. Zeer mooi bewaard. Wel heel druk toen we dit bezochten maar ik zou dit zo opnieuw doen!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bad is veel groter dan we hadden verwacht. De gratis audio tour is goed en prettig te gebruiken. Helaas was de informatie voor kinderen niet in het Nederlands. Zelf had ik de Engelse audio toer waardoor zelfs extra opties mogelijk was.
In het museum wordt ook aan kinderen de mogelijkheid geboden om iets te knutselen wat een relatie heeft met de Romeinen. Erg leuk.
Het is wel verstandig om erg vroeg of laat te gaan. Het kan erg druk zijn en dan is het minder prettig rondlopen.

31 juli 2017 beoordeeld

Deze Romeinse termen worden omgeven door een gebouw in Victoriaanse stijl ! Er is tevens een museum waarin een realistisch beeld wordt geschetst van hoe het er in die tijd aan toe ging. Archeologische vondsten uit die tijd. Op grote schermen kan men de oudheid reconstrueren.
The Great Batrh, het grote bassin met verwarmd water, wordt omgeven door een zuilengalerij die is versierd met de afbeeldingen van Romeinse keizers !
Heel mooi is ook het bronzen hoofd van de godin MInerva.
Dit is een echte trekpleister vootr toeristen en soms is het niet evident om ergens halt te houden vanwege de grote massa...

27 juli 2017 beoordeeld

Het is een mooi bewaard geheel en de free audioguide zorgt voor interessante extra info! Er zijn verschillende baden (in het middenplein,het wensbad, soort sauna-ruïne, ...)

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om te zien en op zich een leuke ervaring. Maar het barst er werkelijk van de Japanners en de hoeveelheid bederft toch het plezier.

Reizigers die Roman Baths Museum bekeken, bekeken ook

In Roman Baths Museum geweest? Deel je ervaringen!