Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.741)
Beoordelingen filteren
1.741 resultaten
Waardering van reizigers
593
646
309
119
74
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
593
646
309
119
74
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.741 beoordelingen
Beoordeeld op 25 april 2013

Voor het tweede jaar in dit hotel.
Op zich een erg prettig verblijf op een fantastische locatie. met een paar kanttekeningen.
Bij aankomst werd mijn vraag of wifi in het hotel gratis is beantwoord met: voor u niet maar voor gasten vanaf juni wel...
Bij aankomst op vrijdag vertelde men dat het ontbijt tot 12 uur is, men vertelde er echter niet bij dat het ontbijt op maandag tot 10 uur is waardoor een paar van ons een half ontbijt mistte en een zelfs een heel ontbijt.
Dit werd na enig discusseren nog wel geleverd.
tot slot vonden we het erg jammer deat de bar op zondagavond gesloten was,

Nogmaals wel weer een prettig verblijf gehad en ik sluit niet uit dat we volgend jaar weer voor hetzelfde hotel kiezen.

  • Verbleef: april 2013, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank ErikO465
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karen C, Rooms Division Manager van Novotel Sheffield Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karen C, Rooms Division Manager van Novotel Sheffield Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karen C, Rooms Division Manager van Novotel Sheffield Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karen C, Rooms Division Manager van Novotel Sheffield Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken