Beoordeeld op 4 oktober 2019

Vanuit dit hotel ben je zo (met de auto) bij een park & ride, van waar je Oxford in kan, of ergens een hop on hop of bus kan pakken. Je kan dan de hele dag in Oxford blijven, alles zien, geweldig. Het hotel is stil en rustig, erg comfortabel, goede douche (in Engeland vaak moeizaam), wij vonden het superhandig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt wel een stuk buiten het centrum, maar met de auto ben je er zo. De hotelkamer is zo goed als nieuw en het bed is goed. Het sofabed was redelijk goed voor ons kind. De badkamer was uitstekend. Het ontbijt was goed en basic. Het personeel was goed, maar kan iets enthousiaster reageren.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 december 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier begin december 2016 geweest om een paar dagen te genieten van Oxford .
Zeer goed, schoon, en net hotel met alle belangrijke voorzieningen aanwezig die men zich kan wensen. Goed ontbijt, lekkere bedden en een goede douche.
Absoluut goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 8 december 2016

Enkele dagen in dit hotel verbleven. Prima hotel wat zeker een aanrader is qua prijs/kwaliteit verhouding.
Absoluut aan te raden.
Ontbijt is goed, bedden zijn heerlijk, kamers zijn rustig en vooral heel schoon.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Beoordeeld op 24 november 2016

nieuw hotel, netjes schoon, ruime kamer ruime badkamer. veel parkeerplaatsen en 10 minuten van het centrum (je kan je auto bij park en ride parkeren) daar komt de stadsbus. ontbijt is prima, personeel is erg aardig.

Datum van verblijf: juli 2016