“Perfect”

Geclassificeerd als nr. 9 van 57 Snelle hap in Oxford
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een mooi bedrag.
Vriendelijk personeel en dat alles in echt engelse stijl. De fish and chips is echt goed! en dat wil wat zeggen vanuit de mond van een vleeseter!

Datum van bezoek: september 2018
Pvanstone00, General Manager van Wig & Pen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Thank you for our great review, much appreciated

23 juni 2018 beoordeeld

We wilden hier even wat drinken en eten. Niet te veel, gewoon een sandwich met frietjes. Het is een leuke zaak, je zit er best goed en men heeft een mooie bar. Het personeel is vriendelijk maar het eten smaakt gemiddeld, daar waren we niet echt tevreden over. Nu was de prijs ook niet al te hoog dus in die zin klopte het wel. Voor een biertje of koffie zou ik hier wel gaan zitten maar eten zou ik niet doen.

Datum van bezoek: juni 2018
Pvanstone00, General Manager van Wig & Pen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Thank you for our review

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie voor een lunch. De gerechten en drankjes bestel je aan de bar en worden vervolgens naar je tafel gebracht. Zowel de open als de gewone sandwich waren van prima kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2017
Pvanstone00, General Manager van Wig & Pen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Thank you for the review

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Betere kwaliteit snelle hap. Je kunt hier gezellig een hapje en een drankje doen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2017

Bedankt voor de beoordeling

2 augustus 2016 beoordeeld

Deze super leuke pub serveert ook lekker eten. In Engeland kunnen ze duidelijk best wel koken. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
Pvanstone00, Manager van Wig & Pen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2016

Thank you for the review. We look forward to welcoming you back soon

Reizigers die Wig & Pen bekeken, bekeken ook

Oxford, Oxfordshire

In Wig & Pen geweest? Deel je ervaringen!