Beoordeeld op 27 mei 2019

prima hotel waar er alles aan gedaan wordt om een vlot verblijf te hebben.
Zeer goede bedden (inclusief voldoende kussens), kleine maar prima badkamer met een bad dat zeer snel gevuld is. Express check in mogelijk via e-mail zodat je zelfs als er veel volk zou zijn aan de receptie, je je sleutel via een terminal kan verkrijgen.
Superhandig.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Een prima hotel om Oxford te bezoeken. Om de hoek, 5 minuten lopen, stopt lijn 6 die je binnen 10 minuten naar het centrum brengt. Wij kregen een upgrade naar “Executive room”. Super kamers met heerlijke bedden en mooie badkamer. Meer dan voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was eveneens prima en personeel erg behulpzaam, met een speciaal woord van dank aan Chloe van de receptie!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 september 2018

Heerlijk hotel, we waren erg vroeg (11.00 uur) maar we mochten gelijk de kamer in. Super. Hele vriendelijke ontvangst. Kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Lekker schoon. Zelf zou ik de buitenkant van het hotel een lik verf geven zodat het uitzicht op de andere kamers iets minder armoedig is.
Verder alleen maar positief, barpersoneel geweldig!!! Lobby gezellig en ontbijt prima.
Topper is de parkeerplaats, groot en gratis. Echt aan te bevelen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel. Kamers waren in orde. Eten verzorgd en lekker. Met bus naar centrum was een leuk verblijf. We kunnen dit hotel zeker aan iedereen aanbevelen. Ontbijt is typisch English breakfast in buffetvorm

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Jurys Inn
Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een basic kamer. Het uitzicht was niet denderend maar ze kamer is netjes en schoon. Het ontbijt is lekker uitgebreid. Voor ieder wat wils. Het hotel zit vlakbij een bushalte richting Oxford dus daar ben je Zo!

Datum van verblijf: mei 2017