Beoordeeld op 5 september 2017

Tijdens onze Morse-wandeling binnengestapt in het Randolph hotel, waar Morse altijd verbleef. Een zeer oud hotel en de meest favourite plaats van de Morse fans. Dit is echt nog een hotel dat de sfeer ademt van de jaren '1800/1900. Het meubilair, de hall, de trapzaal, alles is gewoon prachtig. Een zeer gezellige lounge waar je op je wenken wordt bediend door zeer voorkomend, vriendelijk personeel. Grote mooie schilderijen aan de muur, kortom een 5-sterren hotel met klasse. Een plaats om te relaxen...

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooie hotelkamer, maar slechte airconditioning op de warmste dag sinds 41 jaar. Het systeem kon de hitte niet aan en de ramen konden niet helemaal open.
Het ontbijt is beneden alle peil. Vooral de staf kon het niet boeien. Tafels werden niet afgeruimd, bestellingen werden vergeten. Geen opmerkzaamheid, maar kop in het zand.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooi centraal in Oxford gelegen staat het Macdonald Randolph Hotel met een perfect restaurant. In dit hotel is ook de Inspector Morse-bar. Het restaurant kent een heerlijk 3-gangenmenu met heerlijke wijnen. De bediening is top. Een aanrader voor iedereen die in Oxford komt.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 2 dagen, maar niet meer.
Kwamen binnen met ze vieren, waaronder ik en mijn ouders plus mijn neefje. Allebei 16. Warm welkom etc. Veel gangen en trappen en maar zoeken naar je kamer.
Beetje teleurstellend dat er geen zwembad aanwezig was, maar wel een jacuzzi en het hele spa gebeuren. Wanneer we met ze tweeën naar beneden gingen werden we al aangekeken van wat doen jullie hier? "What can I do for you? "Where looking for the jacuzzi" You must be over 18 if you want to go to the spa your not allowed to be here.
Vraagtekens bij dit onderdeel dus. Personeel behandeld ons niet serieus en met veel zuchten, Anyway wij wouden die avond rond 11 uur nog wat drinken beneden en vroegen aan de balie of het nog kon. "Sorry we only serve people over 18".Tja wij rondvragen naar de manager waar ze heel moeilijk over deden, maar uiteindelijk toch wat kunnen bestellen.
Bij het bestellen waren we minimaal paar keer dood geweest als blikken konden doden. Het was een sfeer van jullie zijn kinderen, wat doen jullie hier, moeten jullie niet slapen? Overigens 10,50£ betaald voor twee warme chocomel waar ze raar van opkeken dat we geen fooi gaven, maar wanneer we met het gezin wat gaan eten of naar buiten lopen is het weer het warme aardige personeel. Als je dit nu zo leest kan je het 'aanstellen' vinden, maar zou het best op prijs stellen als een "5 star hotel" je op elk gebied serieus behandeld en niet als een of ander kleutertje wordt weggestopt in een hoekje. Vloeren kraken ook aardig (bedden lagen overigens erg lekker) Jacuzzi was by the way 1,5 bij 1,5. Niet herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Kamers zijn OK, maar ook niets bijzonders.
Onthaal correct en vriendelijk
Personeel in restaurant/ontbijtzaal totaal inefficiënt en aanbod geen 5 sterren waard. De Britse "thank you for waiting" werkt tergend na de derde maal vragen om koffie.
Parking ontzettend duur met 28 pond/nacht.
Best eindrekening goed checken: hebben 15 pond gerecupereerd op de eindrekening voor aangerekende items die ze bij navraag niet uitgelegd kregen.
Centrale locatie is wel pluspunt.

Datum van verblijf: augustus 2016