Beoordeeld op 16 augustus 2018

Als onderdeel van een rondreis waren we 2 dagen in dit hotel. De kamer was redelijk maar erg warm. De badkamer was absoluut te klein.
Ook leek het of het hotel gerund werd door stagiaires die niet of matig geinstrueerd waren, met als absoluut dieptepunt dat we na vertrek werden nagebeld dat we 'vergeten' waren het diner te betalen. Dat was echter dezelfde avond met creditcard voldaan.
Een verontschuldiging voor het misverstand bleef achterwege...

Datum van verblijf: augustus 2018
Keith W, General Manager van Best Western Plus Oxford Linton Lodge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te posten.

We hadden heel goede feedback van de rest van je groep en de reisleider, dus dit lijkt een geïsoleerd incident te zijn.

Keith Walford
Algemeen directeur

Beoordeeld op 7 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
RustyW1959, General Manager van Best Western Plus Oxford Linton Lodge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Ze zijn het een en ander aan het verbouwen. Het is niet slecht. Badkamer is wel erg heel klein. Toiletten in de lobby zijn netjes en ruim. Voor de kamer hadden we een tweepersoons bed en een eenpersoons bed. Het was donker maar door het raam kijk je naar troep

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
LintonLodge99, General Manager van Best Western Plus Oxford Linton Lodge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2016

Hartelijk dank voor de tijd neemt om wel een beoordeling en ik ben blij dat de totale je genoten hebt van uw verblijf bij ons.
We hopen u binnenkort weer te zien
Keith Walford
Algemeen directeur

Beoordeeld op 4 november 2016

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
LintonLodge99, General Manager van Best Western Plus Oxford Linton Lodge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2016

Beoordeeld op 1 juni 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
LintonLodge99, General Manager van Best Western Plus Oxford Linton Lodge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2015