Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.678)
Beoordelingen filteren
1.678 resultaten
Waardering van reizigers
752
565
208
91
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
752
565
208
91
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.678 beoordelingen
9 mei 2013 beoordeeld

Hotel gevonden na lang zoeken, wilde eigenlijk een B&B maar die zijn er nauwelijks in Nottingham.
Hotel ziet er goed uit en de service is prima.
Ook de kamer is goed. Bedden zijn van goede kwaliteit. Komt alleen wat onpersoonlijk over. Is echt zo'n zakenhotel dat gezelligheid en sfeer ontbeert.
Het diner en ook het ontbijt waren wat je er van kunt verwachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel is vriendelijk maar helaas niet altijd even behulpzaam.

  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gerard A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ian C, General Manager van The Nottingham Belfry - A QHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ian C, General Manager van The Nottingham Belfry - A QHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ian C, General Manager van The Nottingham Belfry - A QHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ian C, General Manager van The Nottingham Belfry - A QHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken