Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (874)
Beoordelingen filteren
874 resultaten
Waardering van reizigers
310
296
176
55
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
310
296
176
55
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 874 beoordelingen
Beoordeeld op 31 december 2015 via mobiele applicatie

Keurig hotel in het hart van Nottingham, met interessante bezienswaardigheden dichtbij. Kamers schoon, badkamer wel licht ouderwets. Veel zwarte / paarse tinten in hotel-niet storend maar moet je van houden. Ontbijt uitgebreid en erg goed.

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank QE_EE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2014

In de afgelopen jaren meerdere malen in dit hotel geweest. Het hotel is helemaal vernieuwd en is weer helemaal up to date. Uitstekende ligging t.a.v. het centrum. De kamers zijn prima en het personeel is erg vriendelijk.

Kamertip: Geen tips voor een specifieke kamer
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Augustinus W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chris H, Manager van St James Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2015
Google-vertaling

Dear guest

Thank you for taking the time to review your recent stay with us at the St James Hotel, your comments are very much appreciated.

It was great to learn that you have stayed many times at the hotel and that the rooms meet your expectations. I will of course pass on your comments referring to my "very friendly staff".

Once again thank you for your great feedback, and we look forward to welcoming you back on your next visit to the hotel.

Kindest regards, Happy new year.

Chris Harrison
Deputy General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JulianS3092, General Manager van St James Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JulianS3092, General Manager van St James Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JulianS3092, General Manager van St James Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken