“Snel weer buiten. ”

Geclassificeerd als nr. 7.911 van 28.643 Restaurants in Londen
Wijk: Trafalgar Square / Embankment
Wijk: Trafalgar Square / Embankment
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten een beetje in een ongezellig hoekje. Toen we weggingen keken we nog even het restaurant in en zagen dat iedereen er een stuk gezelliger bij zat. De bediening was vriendelijk op zijn Amerikaans. Het eten was prima zeker gezien de prijs. Het bier van de tap was erg koud en zat in een erg ongezellig limonade glas. Prima gelegenheid om voorafgaand aan film of theater te eten. Niets voor een gezellig avondje uit eten.

Datum van bezoek: september 2019

29 mei 2019 beoordeeld

In Januari hier heerlijk gegeten net als in de USA . dus nu ons erop verheugd hier weer te gaan eten maar wat een afknapper. allereerst wijn hadden oma 18.00 uur gereserveerd , wat denk je even wachten ?ik loop nota bene met een kruk (gescheurde spier) moest in het halletje staan wachten ipv ga ff aan de bar zitten of zo en juist staan doet het meeste pijn. we hadden een serveerster die totaal haar werk niet aankon, ik had nachos met bief die bief Benn dik nog steeds aan het zoeken, als hoofdgerecht een Warior burger en de frietjes uitgebreid met Chili beef en cheese , het werd geserveerd met een zooi mosterd , een ik ben geen fan van mosterd dus ik zeg hier iets van zegt de serveerster stond in het menu nou in ieder gaan niet min het menu online want ik heb het terug gezocht, maar dan nog het zijn frietjes die neem je terug scheld in de keuken over de vervelende gast (heb zelf een restaurant) en geeft friet met chili en kaas zonder mosterd maar ja zij deed dat niet en ging verder met haar werk aqltjhans met panikeren en als kip zonder kop rondlopen. Na het eten (zonder de friet wan kim kreegbhet echt niet weg ) om de rekening gevraagd had zij ook nog het lef om fooi te vragen sorry echt heel slecht .

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten. Duck salad was heerlijk. Nachos prima. Cocktails moet je overslaan: veel ijs, geen alcohol. Prijs best acceptabel gezien de locatie.

Maar de bediening was enorm traag. Laatste rondje drank (bij voorgerecht besteld) kwam pas nadat hoofdgerecht op was).

Datum van bezoek: april 2019
23 april 2019 beoordeeld

Het eten was echt niet lekker en de service was chagrijnig en gehaast. We wilden eerst alleen een drankje en hadden een leuk plekje gezien. Nou hier mochten we niet zitten want daar moet je eten. Dus wij naar de bar, drankje besteld en kregen niet de cocktail die op het plaatje stond, niet eens een beetje anders maar echt niet hetzelfde. Nou toen besloten we toch maar te lunchen. Ik bestelde de garlic bread en side fries. Beide waren lauw/koud en bovendien was de garlic bread niet lekker.
Geen aanrader en ik ga er nooit meer heen!

Datum van bezoek: april 2019
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vuil, onbeleefd en ongeïnteresseerd!
Op geen enkele wc was er wc-papier (7 wc’s). Toen ik dit ging vragen zeiden ze dat ze iemand gingen roepen. Na 10 min. nog niemand te zien. Na een 2de keer vragen zeiden ze hetzelfde, maar nu zag ik dat het personeelslid gewoon weg ging en niemand riep. Dus ging ik naar een groepje personeelsleden die aan het praten waren. Toen ik vroeg voor toiletpapier (3de keer) zeiden ze weer dat ze er zo aankwamen, maar ik bleef wachten en toen was er een discussie over wie er zou gaan. Nadat er iemand meekwam moest ik nog eens 10 min. wachten vooraleer hij terug was en dit met de mededeling dat al het toiletpapier op was.
Er lag ook bloed voor 1 van de wc’s dit had ik gemeld, maar er werd niets aan gedaan.
We zijn meteen vertrokken en hebben niets meer gedronken en gegeten. De vloer en de toog waren vettig en vuil. We wilden op onze laatste avond hier niet zien worden door een gebrek aan hygiëne.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die TGI Fridays - Leicester Square bekeken, bekeken ook

In TGI Fridays - Leicester Square geweest? Deel je ervaringen!