“Perfect!”

Sticks'N'Sushi - Canary Wharf
Geclassificeerd als nr. 685 van 25.450 Restaurants in Londen
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename bediening. Subliem lekker eten een een gezellig kader waar je lekker kan keuvelen. Absolute aanrader 'fireworks'. Kost wat maar zoveel waar voor je geld. Wij komen zeker terug!

3 mei 2017 beoordeeld

Goede ontvangst. Ons een fijne tafel aangeboden. Zeer vriendelijke en opgewekte bediening. Snel en vakkundig. Uitgebreid menukaart met mooie afbeeldingen. Ook een goede wijnkaart in alle prijs klasses. Een lekker Chardonnay uitgezocht. Was goed op temperatuur. Dan voor drie personen een Perfect Day menu besteld. Nou en die was perfect!!! Heerlijk vers! Mooi opgemaakte schaal met allerlei lekkerheden. Het leuke was dat de Edamame en de krabkroketjes eerst werden geserveerd alsof het een voorgerecht was. Heel lekker! Daarna de grote schaal met diverse sushi bereidingen. Perfect. Daarna kregen we een mooie schaal met sappige lamskoteletjes op een spiesje, een spiesje met lekker gegaarde kip en spiesjes met emmenthal met spek er om heen gewikkeld. Het was allemaal erg lekker en ruim voldoende voor drie personen. Dus prijs/kwaliteit was dik in orde!! Wij komen terug!!!!!

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden en gegaan. Erg goed! Mijn favoriet: het buikspek! Echt een aanrader. Mijn maag was te klein om alles te eten....;-)

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een combinatie van sushi en saté's...het klinkt bijzonder en dat is het ook. Als je voor de eerste keer in het restaurant komt is de "perfect day" een goeie tip. Een schotel met een fijne combinatie van hun aanraders. Je kan dit dan nog altijd aanvullen met een maar andere kleinere schotels. De beef tataki is zeker ook de moeite. Als dessert kan je de taster nemen. Alle 12 desserts maar voor een zachter prijsje. Er is ook een mooie sake kaart. Laat je verrassen door de sake van de dag.

13 oktober 2016 beoordeeld

was 2e bezoek binnen een half jaar en wederom heerlijk. Zowel de scallop sushi als diverse sticks perfect. Bediening vlot en attent. Voordeel is tevens dat je er de hele dag terecht kunt. Kortom: aanrader waar de prijs kwaliteit prima in balans is

Reizigers die Sticks'N'Sushi - Canary Wharf bekeken, bekeken ook

In Sticks'N'Sushi - Canary Wharf geweest? Deel je ervaringen!