“DE VREEMDSTE KOOPERVARING OOIT!”
Beoordeling van Primark Store

Primark Store
Geclassificeerd als nr. 49 van 880 Shoppen in Londen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

In deze winkel( Primark Londen) werd onze oudste dochter verliefd op een jurkje wat haar goed stond, en ze was er helmaal blij mee!
Na een lange tijd in de rij gestaan te hebben,kwamem we bij de kassa en kon men de barcode niet vinden de manager werd erbij gehaald en na veel gezoek kon zij ook geen barcode vinden!
Wij zeiden nou we willen het jurkje heel graag hebben dus rekent u maar iets ....
Nee onder geen beding het was het laatste exemplaar en dus werd het JURKJE WEGGEGOOID!
Echt we stonden helmaal PERPLEX.....
DIT WAS ONZE VREEMSTE EN RAARSTE PRIMARK OOIT!
Conclusie huilende dochter!

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben nog geen 20km bij ons vandaan een Primark, maar de kids moeten shoppen hier. Pa gaat heerlijk een bakje koffie drinken bin Isomnia op de 2de verdieping. Ondertussen shoppen vrouw en kinderen... heerlijk toch.

28 augustus 2016 beoordeeld

zalig winkelen, veel volk maar geen overrompeling, winkel is zo groot dat je ondanks het vele volk leuk kan winkelen !

3 maart 2016 beoordeeld

Één van de beste Primarks die ik al heb gedaan! Ordelijk en het aanbod is groot.
Primark in Eindhoven is het meest vergelijkbaar met die van Londen.

Bekijk meer beoordelingen
12 november 2015 beoordeeld

ga aan het eind van de dag, of smorgens vroeg, kan je heerlijk op je gemak kijken, dit is de netste van alle primark stores !

Reizigers die Primark Store bekeken, bekeken ook

In Primark Store geweest? Deel je ervaringen!