“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Brits
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Shoreditch
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, drankje bij binnenkomst, vriendelijk personeel en fantastisch eten! Hele mooie smaakcombinaties en goede wijn. Jas wordt netjes aangenomen en t restaurant ziet er heel mooi uit. Dit mag je niet missing bij een bezoek aan Londen!! Wel reserveren van tevoren.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
Vriendelijke bediening.
Verzorgd interieur.
Vlot personeel.
Kom er graag weer.
Fijne sfeer.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu gekozen met aangepaste wijnen. Eten heerlijk met voldoende uitleg maar voor een vrouw is het teveel wijn. Als koppel neem je dus best 1 volledige menu en eentje met glas apart.
We waren te vroeg maar konden aan bar keuze maken uit 75 soorten gin’s, paar met hun eigen water i.p.v. tonic. Zeer lekker.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaalmedewerkster kende haar job en wist meteen naar wat voor wijn we op zoek waren.
Ook het eten was een topper, bijna sterrenniveau maar in grotere porties.
Een aanrader voor een gezellig en lekker diner in een leuk kader!

Een TripAdvisor-lid
18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om mijn vriendin te overtuigen van het Engelse eten ... was dit het ideale restaurant. Zeer lekker. Super super bediening. Echt zeer vriendelijk.
Als we in de buurt zijn komen we zeker terug !!

In Jamie Oliver's Fifteen geweest? Deel je ervaringen!